Sunday, November 18, 2012

Brukselka z Brukseli

W prezencie przybyły do mnie trzy naparstki z Belgii. Zdziwiłam się, że w sumie mam dziewięć okazów z tego kraju. Jakoś ubzdurałam sobie, że więcej, ale w końcu nie o ilość tutaj chodzi. Nie lubuję się w powiększaniu zbiorów z miastami i państwami. Do kolekcji dołączają jedynie naparstki pamiątkowe z miejsc, które odwiedziliśmy albo, które odwiedził ktoś z Rodziny czy Znajomych.


Przy okazji dokonałam jednak ciekawego odkrycia, otóż pomyliłam się sumując komórki w Excelu (o 25 sztuk!) i razem z trzema nowościami, które prezentuję w tym wpisie, kolekcja liczy już 1220 okazów.


Dwa naparstki przedstawiają wizerunek siusiającego chłopca (Manneken pis) - symbolu Brukseli. Jednak szczególnie podoba mi się ten z figurką chłopca. Jest naprawdę wyjątkowo ładnie wykonany, mimo że to "tylko" pamiątkowa masówka z kalkomanią w dolnej części. Uroczy!


http://naparstek.com.pl/

*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

2 comments:

Elisabete said...

Beautiful thimbes of Belgique! Have a nice week!

Dedales de bilbao said...

Son unos dedales muy bonitos de Belgica, yo también tengo algunos.
Besotes

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com