Thursday, January 30, 2014

Blog Roku 2013

Konkurs na Blog Roku 2013 czas zacząć!

Kochani! Głosujcie na Moją Kolekcję Naparstków
wysyłając SMS pod numer 7122
w treści podając numer mojego bloga: F00037
Koszt SMS to 1,23 zł.

UWAGA! W numerze bloga znak "0" to cyfra zero. Pamiętajcie też, aby nie wstawiać spacji.
Dochód z smsów zostanie przekazany łódzkiej Fundacji Gajusz, która prowadzi hospicjum dla dzieci osieroconych.

http://www.blogroku.pl/2013/kategorie/pasje-i-zainteresowania,92,kategoria.html

Jak już pisałam, zgłosiłam blog Mojej Kolekcji Naparstków do konkursu na Blog Roku. Zgłaszając go, zgłaszam oczywiście moją szaloną pasję, której w tym roku stuknie już 10 lat! Jak zawsze liczę, że dzięki udziałowi w plebiscycie będę mogła zaprezentować moje zbiory nowym Czytelnikom i Oglądaczom! Marzą mi się oczywiście także bajkowe nagrody, jak choćby wycieczka z Ukochanym w jakieś romantyczne miejsce, śladami nowych naparstków oczywiście, bo chcąc nie chcąc zawsze oko mi do nich zabłyszczy.

10 lat minęło... Ależ ten czas leci! Oj, działo się przez te wszystkie lata! Pisałam mniej lub bardziej aktywnie - myślę, że ten rok mogę zaliczyć do udanych. Od czasu do czasu, choć nieczęsto (bo transport naparstków nie jest łatwy) pojawiałam się także "na żywo" (zapraszam do "youtubowej" zakładki).

Kolekcja rozrastała się dzięki poszukiwaniom własnym, wymianie z Kolekcjonerami z Polski i z zagranicy i licznym prezentom od Was. Poniżej moja próba pokazania w jednym miejscu wszystkich naparstków, jakie dostałam z wojaży odbywanych przez Rodzinę i Znajomych, a to zapewne nie wszystko... Robi wrażenie, prawda? Bardzo, bardzo dziękuję :)


Moi Drodzy! Jeśli zainteresował Was mój blog, jeśli zatrzymaliście się choćby na chwilkę w zadziwieniu, że w ogóle można robić coś takiego - zbierać naparstki, mieć takie dziwaczne hobby, zagłosujcie na mnie w konkursie na Blog Roku 2013! Wystarczy nieco ponad złotówka, a dla mnie każdy sms to szansa na wygraną i duży uśmiech pod adresem mojej nietypowej pasji.

Jeśli znacie kogoś, kogo mógłby zainteresować mój blog zaproście go proszę do odwiedzenia Mojej Kolekcji Naparstków.

http://www.blogroku.pl/2013/kategorie/pasje-i-zainteresowania,92,kategoria.html

Pozdrawiam i dziękuję za każdy głos,
Agnieszka

http://naparstek.com.pl/

8 comments:

strelicja said...

Zagłosuję z przyjemnością :)
Pozdrawiam. M.

Agnieszka said...

Bardzo dziękuję i nie ukrywam, że liczę na wsparcie i każdy głos! :)

mallaneska said...

oczywiście możesz liczyć na mój głos :)
pozdrawiam

Elisabete said...

Congratulations!!!!
Kiss

Agnieszka said...

Thank you :) but the competition is just beginning.

Amélia said...

Many congratulations on the wonderful blog. I wish you good luck. Have a good weekend. Kiss

Danusia said...

Aga, głos oddany.
Pozdrawiam:)

Agnieszka said...

Serdecznie dziękuję za każdy głos i proszę o jeszcze! :) Na razie z miejsca 66 udało się awansować na 41, kto wie, może uda się ciut jeszcze. Każdy głos jest na wagę złota! Buziaki!

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com