Sunday, October 11, 2015

Seria w kształcie serca

Pierwszy naparstek z serii "Heart-shaped Thimbles", czyli naparstków w kształcie serca, wytwórni Sutherland miałam w swojej kolekcji już od trzech lat. Ostatnio udało mi się nareszcie zdobyć kolejne cztery okazy. Doszukałam się w internecie, że zestaw liczy pięć egzemplarzy, także dzisiaj mogę Wam zaprezentować całość!

Naparstki przedstawiają królewskie pary. Zestaw pochodzi z 1981 roku. Znajdziecie go oczywiście w zakładce serie na stronie mojej kolekcji.

1272-1307 Edward I i Eleanor of Castile


1509-1547 Henry VIII i Anne Boleyn


1660-1685 Charles II i Nell Gwynne


1837-1908 Victoria i Albert


1936-1936 Edward VIII and Mrs Simpson


http://naparstek.com.pl
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

14 comments:

Anek73 said...

Przepiękne :)

mallaneska said...

Bardzo ciekawa seria.
Pozdrawiam

Ирина(Ирика) said...

Красивые в голубом исполнении)))

Ulencja said...

Kolekcja jest cudna....Pozdrawiam pa...

OxiGra said...

Gratuluję skompletowania całej serii! Piękne niebieskości :)

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Lindos e belos dedais.
Um abraço e boa semana.

Unknown said...

Gratuluje calej serii!Bardzo fajnie sie razem prezentuja i sa w moim ulubionym zestawie kolorystycznym :).

imawe said...

Przepiękne i wspaniałe są te odcienie niebieskiego...

Elisabete said...

Very pretty!
Kiss

Pumukymanualidades said...

Hermosos dedales y muy finos.
Besos

Xymcia-dm said...

Ale cuda Aguś zaśliniłam się gorzej
jak na dobry obiad hehehe - gratuluję serii !!!

cornelka2 said...

Kolekcja przecudna ,naprawdę patrzę i nie mogę od niej wzroku oderwać pozdrawiam sedecznie!!!!

Linda said...

What a beautiful collection you have! Thank you so much for sharing. :)

Myśli pisane said...

Pięknie romantyczne

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com