Sunday, July 10, 2016

Polska ceramika

Dzisiaj przepiękne, ręcznie malowane naparstki z polskiej ceramiki. Znacie je już chociażby z bloga Ewy. Teraz dołączyły w solidnym komplecie także do mojej kolekcji. Pojawiły się kwiaty, owoce, grzyby, zwierzęta i motywy wielkanocne. W sumie wybrałam sobie dwadzieścia trzy sztuki. Jedną, dodatkową dostałam w prezencie :)






Powyżej tylko próbka nowości. Wszystkie naparstki, które do mnie przybyły, możecie obejrzeć w zakładce Polska na stronie mojej kolekcji.

naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

10 comments:

mallaneska said...

Świetne , jestem fanką naparstków tworzonych przez Pana Krzysztofa :)

strelicja said...

Są rewelacyjne!

tülin said...

So beautiful.
Kisses

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Lindos e artísticos estes dedais, gostei bastante.
Um abraço e bom fim de semana.

Anek73 said...

Obłędne wzory!

Elisabete said...

So lovely!!! I like.
Kiss

Dedales de bilbao said...

Es una coleccion muy bonita y original.
Besos!

cornelka2 said...

Cudenka co jeden to ladniejszy superowe sa pozdrowienia

Xymcia-dm said...

Nowości znamy i kochamy hihihi ;)

izachica111 said...

O widzisz ile się od Ciebie dowiaduję, że to naparstki z Polski.

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com