Monday, October 17, 2016

Niespodzianka od Marty

Z Martą umawiałyśmy się na wymianę po jednym naparstku. Jakież było moje zaskoczenie i zachwyt, kiedy rozpakowałam paczuszkę z Wielkiej Brytanii...!

Wewnątrz znalazłam fantastyczny telefon, na który się umawiałyśmy. Ma kabelek i podnoszoną słuchawkę, jak prawdziwy. Bardzo mi się podoba. Poza tym, w prezencie dostałam zestaw czterech okazów z podróży Marty do Włoch. Naparstki ozdobione są widoczkami z wyjątkowych miejsc: Wenecji, Pizy, Firenze oraz Sieny.


W przesyłce znalazło się także miejsce dla angielskiej herbaty - którą od razu przechwycił Paweł - w bardzo oryginalnej puszce w kształcie Big Bena. Pudełeczko już zamieszkało na kuchennej półce. Dzięki otworkowi w dachu, po wypiciu herbaty, będzie uroczą skarbonką.


Mnie, spośród skarbów od Marty, do gustu najbardziej przypadł przepiękny magnes w formie maski weneckiej! Cudo!


Martusiu, bardzo, bardzo Ci dziękuję za piękną niespodziankę! Paczuszka dla Ciebie jest już w drodze!

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

16 comments:

eda-1 said...

Rewelacyjna ta niespodzianka! Pozdrawiam:)

strelicja said...

Wszystkie prezenty fantastyczne, co do jednego!
Pozdrawiam serdecznie :)

Anek73 said...

Jaki telefon obłędny!

mallaneska said...

Niespodzianka rewelacyjna.Naparstki piękne :)

Irene said...

Fantastyczna wymianka :) Same cudeńka, Agnieszko :)

Ирина(Ирика) said...

Оооо,они прекрасны!!!И телефончик милейший)))

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Muito bonitos estes dedais minha amiga.
Um abraço e boa semana.
Dedais de Francisco e Idalisa

Elisabete said...

It's all beautiful and lovely.
Kiss

Pumukymanualidades said...

Bonita sorpresa la mascara queda muy bien en el frigorífico yo tengo una igual
Besos

imawe said...

Fantastyczny jest ten telefon. Piękna niespodzianka:)Pozdrawiam

MS said...

A ja sie tylko ciesze, ze udalo mi sie zrobic Wam niespodzianke, tylko o Lusi zapomnialam :(. Buziaki

Jadwiga Król said...

Naparstki są piękne ale mnie urzekł ten magnesik i zegar-rewelacja:)))Pozdrawiam

Dedales de bilbao said...

Fantásticos dedales yo también tengo una máscara, fue un regalo.
Besos!

cornelka2 said...

Wszystko mi sie bardzo podoba i niespodzianki tez super !!!!pozdrawiam

Klara said...

Ale cudowności , fantastyczne rzeczy :)

Xymcia-dm said...

Piękny prezent od Martusi dostałaś , naparstki super
magnesik boski i herbatki niam niam też zazdroszczę ;)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com