Saturday, January 14, 2017

Aukcja dla WOŚP i Kubuś Puchatek

Jeszcze tylko niespełna doba została do zakończenia naparstkowej aukcji na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! Zachęcam Was gorąco do licytowania tego wyjątkowego zestawu rosyjskich, ręcznie malowanych naparstków wraz z domkiem, a zarazem teatrzyku kukiełkowego, który może być wspaniałą zabawą dla całej rodziny! Aukcja kończy się w dniu 25 Finału WOŚP, czyli jutro, 15 stycznia, o godzinie 12:00! Przekazujcie wiadomość Znajomym i zagrajmy razem dla Wielkiej Orkiestry!

http://aukcje.wosp.org.pl/teatrzyk-naparstki-domek-czerwony-kapturek-i4053615

Zaczęłam od informacji ważniejszej, a teraz chciałabym się pochwalić nowym zestawem naparstków wytwórni Lenox, który udało mi się jakiś czas temu wypatrzyć w internecie. Seria "Winnie The Pooh Thimble Collection" (czyli kolekcja naparstków Kubusia Puchatka) składa się z 24 egzemplarzy naparstków-figurek z syntetycznej żywicy i półki z lustrzanymi plecami w kształcie słoja miodu.


To, jak zapewne już wiecie z moich wcześniejszych wpisów, takie naparstki - nie-naparstki, bardziej figurki, ale ponieważ takie cudeńka również istnieją w naparstkowym (przynajmniej według twórców) świecie, to nie może ich zabraknąć i w mojej kolekcji. Szczególnie, że są naprawdę śliczne.


W zestawie znajdują się figurki wszystkich głównych bohaterów bajki, czyli Kubusia Puchatka, Prosiaczka, Kłapouchego, Krzysia, Tygryska, Sowy, Królika oraz Mamy Kangurzycy z Kangurzątkiem.




Niektóre wzory są naprawdę świetne. Bardzo podoba mi się Prosiaczek na baloniku albo Kłapouchy w kwiatach. Bardzo jestem ciekawa, który egzemplarz najbardziej Wam się spodoba? :)

Wszystkie kubusiowe naparstki znajdziecie na stronie mojej kolekcji w zakładce Chiny albo w serii "Winnie The Pooh Thimble Collection".

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

6 comments:

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Miniaturas muito bonitas, gostei de ver.
Um abraço e bom fim-de-semana.
Andarilhar | Dedais de Francisco e Idalisa | Livros-Autografados O Prazer dos Livros

strelicja said...

Rzeczywiście, ktoś grubo przesadził, nazywając te figurki naparstkami :)
Co nie zmienia faktu, że cały zestaw jest świetny, a półeczka z miodem, to już w ogóle... :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Anek73 said...

Będę walczyła o kapturka :)

Jadwiga Król said...

Niesamowite i piękne są te figurki:)Pozdrawiam

imawe said...

Pomimo,że są duże to i tak bardzo urokliwe ! Pozdrawiam serdecznie :)

Dedales de bilbao said...

Muy bonitos
Besos!

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com