Friday, January 20, 2017

Rosyjskie naparstki prosto z lasu

Muszę przyznać, że miałam mieszane uczucia decydując się na zakup tych naparstków. Cena nie była zachęcająca i nie byłam przekonana, że wykonanie będzie jej warte. Na żywo zaparły mi dech w piersiach. Prezentują się fantastycznie i niezwykle trudno oddać to na zdjęciach.


Te rosyjskie, ażurowe naparstki wykonane są z - misternie, ręcznie powyginanej i powycinanej - kory brzozy. Robią niesamowite wrażenie! Przede wszystkim, patrząc na fotografie, wydają się większe niż są w rzeczywistości (wysokość 3,1 oraz 3,9 cm). Zdaje się niemożliwe wykonanie tak subtelnych dekoracji z tak niewielkich elementów pozornie tak kruchego materiału.


Jak Wam się podobają te nietypowe, drewniane okazy?

Oba naparstki znajdziecie jak zawsze na stronie mojej kolekcji. Tym razem zapraszam oczywiście do zakładki Rosja.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

15 comments:

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

São magníficos estes dedais.
Um abraço e bom fim-de-semana.
Andarilhar || Dedais de Francisco e Idalisa || Livros-Autografados

MS said...

Rewelacyjne!Uwielbiam takie "inne"naparstki:). Pozdrawiam

mallaneska said...

Cudne , bardzo mi się podobają.

cornelka2 said...

Jejciu ale cudenka misterna robota wspaniale!!!!!!! Pozdrawiam

eda-1 said...

Są niesamowite, bardzo oryginalne.

Elisabete said...

Gorgeous!
Kiss

Amélia said...

Absolutely beautiful !!
Kiss

Ирина(Ирика) said...

Они изумительные!!!Чудо из чудес!!!
Поздравляю с приобретением.
А можно ссылку на сайт их продажи?

Anek73 said...

Są absolutnie wyjątkowe!

http://przystanek-klodzko.pl/

Jadwiga Król said...

Przepięknie misternie wykonane naparstki-super!!Pozdrawiam

Anna said...

Absolutne mistrzostwo, jeśli chodzi o wykonanie! Robią wrażenie :)

strelicja said...

Są przepiękne!

Xymcia-dm said...

Właśnie widziałam je i od razu wiedziałam ,że
warto je kupić też mam na nie chrapkę - cmok :*

izachica111 said...

Koronkowa ręczna robótka. Pewnie dlatego cena też była wysoka.

Pumukymanualidades said...

Originales estos de madera
Besos

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com