Sunday, May 28, 2017

Głowy, głowy i jeszcze raz głowy

Miały być na wymianę, ale po analizie inicjałów na tyłach naparstków okazało się, że zostanie ze mną aż dziesięć z czternastu wizerunków stworzonych przez brytyjską manufakturę Tony Wood. Cztery poleciały już daleko, daleko w ramach wymiany.

Wszystkie nowe głowy możecie obejrzeć na mojej stronie w zakładce Serie naparstków w folderze Tony Wood - głowy. Po ostatniej dostawie jest tam już 36 pozycji!





Dołączył czwarty opalacz węgla, drugi sędzia, drugi dziedzic, trzeci kochanek, trzeci urzędnik, trzeci doktor Johnson, drugi Earl Howe oraz drugi muzyk (powyżej zaprezentowani w kolejności, w jakiej ich tu przywołałam).


Pojawiła się także jedna nowa postać - marynarz oraz - ciekawostka - niezidentyfikowana postać męska, stworzona w 1987 roku przez artystę o inicjałach J.F.

Polecam Wam przyjrzenie się tym "niby duplikatom", czyli tym samym twarzom, ręcznie malowanym dłonią innego artysty, co możecie prześledzić zerkając na podpisy autorów na tyłach naparstków (drugie zdjęcie przy każdym okazie na stronie kolekcji).

http://naparstek.com.pl/pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

12 comments:

Asia Stefańska said...

Śliczne te naparstki, zazdroszczę ilości, pozdrawiam

cornelka2 said...

Jak Ja lubie Twojego bloga cudowne sa te naparstki i opisane wspaniale pozdrawiam

Elisabete said...

Nice serie!
Kiss

MS said...

Ja ciągle nie mogę się przełamać do tych głów. Mam wprawdzie kilka w swojej kolekcji, ale są one dla mnie scary ;). Pozdrawiam

Pumukymanualidades said...

Muy buenos
Besos

Ирина(Ирика) said...

Какие интересные!!!
Отличные экземпляры!!!
Поздравляю с пополнением))

tülin said...

Beautiful.
Like a Charles Dickens's book :)
Kisses

Jadwiga Król said...

Wowww!!Bardzo interesujące naparstki:)Pozdrawiam

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Que maravilha, são muito bonitos.
Um abraço e boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Amélia said...

Very interesting collection!
Kisses

Anek73 said...

Widzę, że kolekcja głów mocno się rozrosła! Super!

http://przystanek-klodzko.pl/

mallaneska said...

Niezła kolekcja naparstkowych głów :)
Pozdrawiam

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com