Thursday, August 02, 2018

Wakacjami pachnące z Chorwacji oraz Bośni i Hercegowiny

Podczas swoich wakacyjnych wojaży Beatka bohatersko podjęła się zakupów dla grupy zapalonych naparstkozbieraczek. Załapałam się i ja. Jestem zachwycona tym, co przyszło! Szczególnie podobają mi się ręcznie malowane okazy z Dubrownika, ale chyba najbardziej się cieszę z egzemplarza z wizerunkiem Matki Boskiej z Medziugorie.


Beatko, bardzo Ci dziękuję za zasilenie mojej kolekcji tymi wspaniałościami. Dziękuję także za magnes, aromatyczne ziołowo-kwiatowe dodatki i cudnie pachnący balsam Twojej produkcji.

Nowe skarby oczywiście obfotografuję i zamieszczę na stronie w odpowiednich katalogach.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcie, wykorzystane w tym artykule jest moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

14 comments:

Jadwiga Król said...

Fajnymi naparstkami wzbogaciła się Twoja kolekcja dzięki Beatce:)Pozdrawiam

Elisabete said...

A beautiful exchange!
Have a good day.

eda-1 said...

Przepiękne okazy z niezwykle urokliwych miejsc. Pozdrawiam:)

cornelka2 said...

Piekne sa takie pamiatki darowane mam i Ja taki naparstek z Dubrownika dostalam w zeszlym roku pozdrawiam

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

São muito bonitos estes dedais, minha amiga.
Um abraço e bom fim-de-semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

tülin said...

Merhaba.
Yine çok güzel yüksükler.
Sevgiler

Anna said...

Piękne naparstki! Beatka spisała się na medal :)

Pumukymanualidades said...

Preciosos dedales.
Besos

Ирина(Ирика) said...

Хорошие напёрстки!!!Особенно мне нравится фиолетовый))Но это исключительно из-за моей любви к этому цвету)))

Anek73 said...

Cudowne wakacyjne prezenty :)

https://przystanek-klodzko.pl

Unknown said...

Piękne naparstki dostałaś. Ja w Chorwacji nigdy nie byłam , ale mam sporą gromadkę naparstków, ponieważ siostra mojego męża często tam bywa :).

mallaneska said...

Piękne nowe okazy do kolekcji.

strelicja said...

Piękne! Widzę, że w ciągu czterech lat asortyment w Dubrovniku niewiele się zmienił ;)))
Pozdrawiam serdecznie :)

Elisabete said...

Very beautiful!
Kiss

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com