Friday, September 07, 2018

Felix Morel i sprostowanie w sprawie naparstków z Brzegu

Nareszcie mam i ja moje dwa pierwsze naparstki Felix Morel. Po nazwie sądziłam, że są może włoskie...? Udało mi się jednak dotrzeć do informacji, że powstają w Wielkiej Brytanii. Naparstki są wykonane z metalu i emalii. Wydaje mi się, ze wzory są wydrapane w emalii i dzięki temu pojawia się spodnia, metalowa warstwa. Występują w kilku kolorach. Ja na razie dorobiłam się dwóch czarnych.


Wiecie coś więcej na temat tych naparstków? Macie takie u siebie?

Chciałam jeszcze sprostować informację z jednego z wcześniejszych wpisów. Moje naparstki z wymianki z Beatą nie pochodzą, jak to napisałam, z wytwórni Vena, ale powstały w Pracowni Ceramiki Artystycznej Pani Beaty Woźniak. Na stronie kolekcji znajdziecie już prawidłowe dane. Zapraszam serdecznie do zakładki Polska. Dziękuję Strelicji za sprostowanie :)

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

12 comments:

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

São muito bonitos estes dedais do Felix Morel.
Um abraço e bom fim-de-semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Pumukymanualidades said...

Muy bonitos.....
Besos

eda-1 said...

Wyjątkowo piękne.Nie spotkałam dotąd takich. Ale ja większość nietypowych naparstków widzę właśnie u Ciebie po raz pierwszy:) Pozdrawiam

Amélia said...

Magnificent thimbles!!
Kiss

Elisabete said...

Amazing!
Have a good sunday.

Jadwiga Król said...

Bardzo podobają mi się te naparstki-widzę je po raz pierwszy:)Pozdrawiam

justiti said...

Przepiękne, fajne hobby

Ирина(Ирика) said...

Красивые напёрстки!
У меня таких нет, но мне подарили несколько новых ,скоро покажу))

Kinga K. said...

Fajnie 💕

cornelka2 said...

Cudowne sa!!!! Pozdrawiam

małgosia said...

super:)

Anna said...

naparstki Felixa Morela są piękne ,mam kilka a najładniejszy jest ze szkła witrażowego-bardzo kolorowy

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com