Sunday, March 17, 2019

Znakomite brytyjskie nowości

Dzisiaj ponownie chciałabym Wam zaprezentować kilka brytyjskich nowości w moim zbiorze. Bardzo się cieszę, że do moich eksponatów z kamionki Wedgwood dołączyły nowe kolory.

Wydaje mi się, że - spośród produktów tej wytwórni - najbardziej poszukiwane są czarne naparstki ze złotym zdobieniem. Nareszcie mam swój pierwszy okaz w takiej kolorystyce - jest to moja trzecia prządka. Posiadam także klasyczną, niebieską i zieloną wersję tego wzoru.

Udało mi się zdobyć także egzemplarz z wizerunkiem założyciela fabryki Wedgwood w białej wersji. W mojej kolekcji jest już Josiah Wedgwood w zielonej odsłonie oraz dwóch niebieskich wariantach - z kucykiem i bez. Naparstki w bieli także nie należą do najpopularniejszych. Jak zapewne wiecie, wśród propozycji tej wytwórni zdecydowanie królują niebieskie produkty.


Kolejną zdobyczą jest - drugi na mojej półce - czepiec, pochodzący z fabryki Francesca. Jest jednym z dwunastu nakryć głowy wchodzących w skład serii "Floral bonnets" (Kwiatowe czepce). Trwa zatem polowanie na pozostałe kapelusiki.


Miesiąc temu pisałam o projektach Felixa Morela i o tym, jak długo, bezskutecznie polowałam na dzieła tego artysty. Najwyraźniej nastał dla mojej kolekcji "morelowy" czas i właśnie przyleciały dwa kolejne egzemplarze w kolorze złota.


Wszystkie dzisiejsze nowości znajdziecie na mojej stronie w zakładce Wielka Brytania. Łącznie mam już 1365 naparstków z tego kraju. Zachęcam do zerknięcia jaka przepaść dzieli sekcję brytyjską od zakładek poświęconych innym krajom. A jak to wygląda w Waszych zbiorach?

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

11 comments:

cornelka2 said...

Znowu cudownosci kapelusik cudnisty pozdrawiam

Anna said...

Kolejne niesamowite skarby u Ciebie. Życzę owocnych poszukiwań kapelusików.
Imponująca ilość naparstków z Wielkiej Brytanii

Pumukymanualidades said...

Bellos dedales
Besos

Elisabete said...

Gorgeous!
Kiss

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Lindo estes dedais, aproveito para desejar uma boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

Ирина(Ирика) said...

Такие интересные !!!Мне очень нравится разнообразие!!!

Jadwiga Król said...

Bardzo mi się podobają a szczególnie ten kapelusik:)Pozdrawiam

tülin said...

How a beautiful thimbles.
Kiss and hug

Claudia said...

Thimbles are very nice. That hat is beautiful. Kiss!

Ulencja said...

Dech zapiera...Super masz kolekcję...Pozdrawia pa...

mallaneska said...

Same cudeńka zasiliły Twoją kolekcję.

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com