Saturday, June 08, 2019

Prezenty wakacyjne i nie tylko

Przepiękne prezenty, które możecie podziwiać na dwóch poniższych zdjęciach, dostałam od pani Renaty z bloga haftRenArt. Pani Renata również zbiera naparstki, ale nie mogła niestety uczestniczyć w naszym tegorocznym spotkaniu kolekcjonerów. Mam nadzieję, że uda się następnym razem! Pani Renata zrobiła mi przemiłą niespodziankę i przesłała mi własnoręcznie wykonane cudeńka, w tym również naparstek! Bardzo dziękuję za te piękne prezenty!


Rozpoczyna się powoli czas wakacyjnych wypadów. W dwa nowe okazy zaopatrzyli mnie Koledzy z pracy, Beata i Aleksander. Od Beatki dostałam uroczą pamiątkę z Wysp Kanaryjskich. Dzięki Olkowi zaś pojawił się ręcznie malowany, dopiero drugi w mojej kolekcji, naparstek z Białorusi! Dziękuję Wam bardzo, bardzo!


Wszystkie naparstki możecie obejrzeć z bliska na stronie kolekcji, w dedykowanych zakładkach: Polska, Hiszpania i Białoruś. Jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim życzliwym memu wariactwu Znajomym :)

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

8 comments:

Elisabete said...

So great!
Kiss

Jadwiga Król said...

Rzeczywiście iłe niespodzianki trafiły do Ciebie:)Pozdrawiam

Anna said...

Takie niespodzianki cieszą najbardziej! Piękne naparstki :)

Pumukymanualidades said...

Bellos estos dedales
Besos

Claudia said...

Son una belleza...besos!!

cornelka2 said...

Piekne niespidzianki dostalas pozdrawiam

Ирина(Ирика) said...

Хороший подарок!!!
Мне нравятся напёрстки с рисунками)У тебя очень быстро пополняется коллекция! Сколько уже в ней напёрстков?

Erra Mood said...

Są piękne :)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com