Saturday, August 10, 2019

Kolorowy Wedgwood

Jak zapewne wiecie kamionka wytwórni Wedgwood występuje nie tylko w, najbardziej dla niej charakterystycznej, niebieskiej odmianie, ale w znacznie szerszej palecie kolorystycznej. Składają się na nią przede wszystkim odcienie pastelowe, ale pojawiają się również czerń, biel i złoto.


Dzisiaj chciałam zaprezentować nowe naparstki tej fabryki, w tym tylko jeden tradycyjnie błękitny. Dwa pierwsze pochodzą z serii bożonarodzeniowej.


"Kwiatowa dziewczyna" oraz "Prządka" to wzory, które posiadam już w innych wersjach kolorystycznych. Tę pierwszą w odsłonie niebieskiej i zielonej (teraz dołączyła morska), drugą zaś w odcieniach niebieskiego, zieleni i czerni (teraz dołączyła lilowa).


Ostatnia nowość to naparstek z wizerunkiem założyciela wytwórni, czyli Josiaha Wedgwooda w kolorach czerni i złota. To także nie pierwszy egzemplarz o takim zdobieniu w moim zbiorze, ale do obejrzenia wszystkich zapraszam Was oczywiście na stronę kolekcji. Naparstki znajdziecie w zakładce Wielka Brytania. Zapraszam serdecznie do odwiedzania i komentowania :)

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

6 comments:

Anna said...

Kolorowe wersje bardzo mi się podobają :) Naparstek z założycielem wytwórni jest super!

Pumukymanualidades said...

Muy bonitos todos
Besos

cornelka2 said...

Mnie osobiscie sie kolorowe naparstki podobaja a ten czarno zloty jest super pozdrawiam

strelicja said...

Przepiękne!
Wyglądają rewelacyjnie i bardzo elegancko :)

Elisabete said...

Very beautiful!
Have a geat week!
Kiss

Jadwiga Król said...

Nawet nie wiedziałam,że te naparstki są w różnych kolorach a myślałam,że są tylko niebieskie:)Piękne!!!Pozdrawiam

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com