Wednesday, December 04, 2019

Seria naparstków Dreams of Tranquility

Dzięki niezastąpionej pomocy Ewy udało mi się skompletować cały, 12-elementowy zestaw naparstków wytwórni Sutherland o nazwie "Dreams of Tranquility". Do serii dołączyły dwa brakujące naparstki. Dzięki wsparciu Ewy zdołałam je namierzyć po nazwach: "Windmill" (wiatrak) oraz "Jungle Bird" (ptak z dżungli, egzotyczny ptak).



Ewciu, raz jeszcze bardzo dziękuję za pomoc, a Was zapraszam serdecznie na stronę kolekcji, gdzie w zakładce poświęconej serii "Dreams of Tranquility" znajdziecie komplet naparstków.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

12 comments:

Ирина(Ирика) said...

Они шикарные!!!Супер напёрстки!!!
Поздравляю,красота очередная))

Jenovia Dżemson said...

WOW! Są przepiękne! Pozdrawiam!^^

Pumukymanualidades said...

Bellos dedales
Besos

Elisabete said...

Gorgeous!
Kiss

Anna said...

Ale super! Mieć taką pomocnicę - bezcenne :)

cornelka2 said...

Przecudne są!!!!pozdrawiam

Amélia said...

Maravilhosos dedais!
Beijos

Claudia said...

Bellos los dedales!! Hermosa colección. Besos!

strelicja said...

Ależ piękne!
Pozdrawiam i życzę wesołych świąt :)

tülin said...

All beautiful.
Happy Christmas my friend :)
Kisses

xgalaktyka said...

Jak zawsze u Ciebie same cuda niezywkłe:)
Kochana Agniesiu..
Niech w święta w Twym domu zagości
mądrość i zgoda, uśmiech i dostatek.
Niech przez cały rok nie braknie miłości!
Przesyłam uściski i biały opłatek.
Kasia

Anna said...

Przepiękne!
Pięknych, rodzinnych świąt Bożego Narodzenia!

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com