Thursday, January 21, 2021

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy 2021

Jak co roku gorąco Was zachęcam do udziału w licytacjach dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku mam dla Was dwie propozycje.

Pierwszą jest zestaw gadżetów stworzony z myślą o Trzecim Spotkaniu Kolekcjonerów Naparstków. Spotkanie zaplanowane było na 18 kwietnia 2020 roku, a odbyło się on-line 12 grudnia 2020 r. Mamy zatem historyczny zestaw ze spotkania, które się nie odbyło!

W skład zestawu wchodzą:

  • bawełniana torba,
  • kubek,
  • notes.

Zestaw będzie pięknym prezentem dla kolekcjonera albo osoby rozpoczynającej swoją przygodę z naparstkami. Zapraszam serdecznie również osoby, którym obca jest naparstkowa tematyka - torba, kubek i notes na pewno każdemu się przydadzą!

LINK DO AUKCJI

Drugą propozycją jest naszyjnik z ręcznie haftowanym kwiatem konwalii. Nowy wzór mojej marki Ikati Jewellery.

Naszyjnik wykonano z bazy i łańcuszka z brązu. Kwiaty wyhaftowałam najwyższej jakości muliną w różnych kolorach na miękkim, czarnym filcu.

Średnica haftowanego elementu: 2,5 cm.

Całkowita długość łańcuszka: 72 cm.

Romantyczny, botaniczny naszyjnik będzie doskonałą ozdobą na co dzień. Możesz zestawić go ze strojem do pracy lub do szkoły, ale także wybrać na specjalną okazję, jako oryginalne uzupełnienie wieczorowej kreacji. Dzięki oryginalnemu, niepowtarzalnemu projektowi naszyjnik będzie doskonałym prezentem dla żony, córki lub mamy. Prace są od początku do końca wytwarzane ręcznie, więc nikt nie będzie miał takiej samej ozdoby!

Moja biżuteria jest tworzona w domu wolnym od dymu tytoniowego.

LINK DO AUKCJI


Zapraszam serdecznie do udziału w licytacjach!

Obie aukcje kończą się w dniu finału, czyli 31 stycznia 2021 roku po godzinie 17.

*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

1 comments:

Ирина(Ирика) said...

Очень красивая работа!

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com