Monday, March 08, 2021

Naparstki millefiori

Pierwszy raz pisałam o szklanych naparstkach Caithness Glass w 2015 roku. Od tego czasu nie przybyło ich w moim zbiorze zbyt wiele, bo nie taka łatwa to zdobycz. Dla ułatwienia Wam poszukiwań, a sobie utrzymania porządku, jakiś czas temu pisałam, że postanowiłam stworzyć zakładkę dedykowaną tym szklanym cudeńkom. Znajdziecie je w sekcji Serie naparstków - Inne pod hasłem Caithness Glass - Millefiori.

Ostatnio dołączyły trzy egzemplarze, które możecie podziwiać na zdjęciach powyżej. Zapraszam do obejrzenia wszystkich kolorów i wzorów, które udało mi się zgromadzić. Znajdziecie je także w zakładce Wielka Brytania, w której łączna liczba naparstków właśnie przekroczyła 1500!

*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

10 comments:

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Belos dedais em vidro.
Um abraço e boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

Anna said...

Przepiękne!!!
Nawet nie wiedziałam, że taka nazwa, bo mam jeden taki w delikatnie różowym kolorze :)

Jadwiga Król said...

Agnieszko, śliczne są:) Też dopiero teraz się dowiedziałam jak się nazywają:)Pozdrawiam

OxiGra said...

Piękne te szklane cudeńka. A co oznacza cyfra 25?

Agnieszka said...

Oxy, niestety nie wiem, co oznacza to "25" :(

Ulencja said...

Urocze są te szklane naparstki...Pozdrawiam pa...

AkinajkaArt said...

O jejciu, nawet na wiedziałam, że można zbierać naparstki🤩 Sama je mam, ale takie zwykłe, szklane są bardzo ciekawe👌

tülin said...

So beautiful :)
Kiss

Elisabete said...

So beautiful!
Kiss

Claudia said...

Preciosos dedales!! Que sigas bien Agnieszka! Besos!

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com