Monday, September 16, 2013

Rozwiązanie naparstkowego CANDY!

Na moje pierwsze naparstkowe candy otrzymałam dwie przepiękne odpowiedzi! Bardzo dziękuję :)


Naparstki, które otrzymuję w prezencie z podróży, od Rodziny czy Znajomych, mają dla mnie ogromne znaczenie. Bardzo bliskie jest mi spojrzenie Jolci, która w swoim komentarzu podkreśliła właśnie znaczenie takich skarbów.

Strelicja natomiast pokusiła się o napisanie rymowanki, czym niezwykle mi zaimponowała. Aż się zawstydziłam, tak mi miło...

...ale, ponieważ nie potrafię i - całe szczęście - nie muszę wybierać, postanowiłam przygotować dwa naparstkowe zestawy dla obu Pań! Czekam na kontakt e-mailowy Dziewczyny! I do następnego razu :)

http://naparstek.com.pl/

5 comments:

Alexandra Abarca said...

Colores muy frescos y alegres en el dedal, me gustó.

Saludos

Ale
Costa Rica

strelicja said...

Baaardzo się cieszę!!!
I przepraszam za moje nieudolne rymy, ale od początku chciałam napisać dokładnie to samo, co Jolcia.
Tyle, że mnie wyprzedziła i było niezręcznie powielać jej pomysły ;)
Gratuluję Jolci i sobie wygranej! Hura!!!
P.S.
To chyba najwyższa pora obfotografować naparstki i pochwalić się nimi w sieci :)
Pozdrawiam. Marysia

Danusia said...

Gratuluje dziewczynom.
Witaj, dzięki że mnie odwiedziłaś.
Jak zobaczyłam Twoje naparstki w ilości i jakości, to szczęka mi opadła. Toż to same śliczności i skąd takie brać. Ja amatorsko zbieram i mam kilkanaście sztuk, ale też się cieszę. Byłam u nas na targu staroci, ale o naparstkach nawet się nie śniło, nawet w cepelii nie mogę kupić, bo pani nie opłaca się sprowadzać.
Pozdrawiam i zapraszam częściej.

Agnieszka said...

Strelicjo, czekam z niecierpliwością na zdjęcia kolekcji (koniecznie się pochwal!) i jeszcze raz gratuluję wygranej :)

Danusiu, na pewno do powiększania zbiorów mogę polecić Ci internet. Trochę o tym pisałam w notce http://mythimblecollection.blogspot.com/2013/07/kolekcjonowanie-naparstkow-czesc-69-jak.html - może będzie pomocna. Ja też jestem amatorem totalnym, po prostu jakoś tak się to rozrosło przez te 9 lat. Życzę powodzenia w poszukiwaniach, a w razie czego służę radą, jeśli tylko będę w stanie podpowiedzieć :) Pozdrawiam!

Jolcia said...

No nie wierzę! Agnieszko, nie masz pojęcia jak się cieszę! :))) Gratuluję Tobie Strelicjo! :)))
Hurrraaa... biegnę na pocztę pisać do Agnieszki!

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com