Thursday, September 12, 2013

Naparstki, sygnatury, certyfikaty... czyli jak poruszać się po stronie Mojej Kolekcji Naparstków?

Na stronie powoli przybywa sygnatur. Cały czas podchodzę do tematu troszkę "jak do jeża", ale dokładam wszelkich starań, żeby jak najszybciej pojawiła się tutaj cała moja baza. Na pewno jest to praca mniej wdzięczna niż zamieszczanie kolorowych naparstków (chociaż sygnatury również potrafią być przepiękne), więc - co zrozumiałe - idzie troszkę wolniej.

Cała zabawa polega na tym, że robię tę część "ręcznie". W przypadku naparstków udało się i Mąż wspomógł mnie zaciągnięciem danych z bazy. Jeśli chodzi o sygnatury, nie było niestety takiej możliwości. Także wszystko powolutku, sukcesywnie zamieszczam - postępy możecie śledzić na stronie :)

Efektem mojej pracy jest - mam nadzieję - łatwe wyszukiwanie informacji, a to dzięki ich wzajemnym połączeniom...

Oglądacie sobie na przykład jeden z nowych okazów - Dom kryty strzechą...


...wybierając zakładkę "Zobacz też", znajdującą się pod zdjęciem naparstka, możecie obejrzeć jego sygnaturę. Tutaj też możecie znaleźć certyfikaty, oczywiście dla naparstków, do których takowe posiadam (np. Japońskie damy).


Mechanizm działa w dwie strony - to znaczy: wybierając którąś z sygnatur, np. Krister Porzellan, w zakładce "Zobacz też" odnajdziecie naparstki opatrzone tym właśnie znakiem.

Mam nadzieję, że takie rozwiązanie będzie pozwalało na wygodne poruszanie się po stronie i szukanie interesujących Was informacji. Pozdrawiam i zapraszam!

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

3 comments:

Elisabete said...

I like so much!!!
Kiss

strelicja said...

Przy tylu naparstkach to wymaga mnóstwo pracy! Tym bardziej gratuluję porządku w kolekcji :)

Amélia said...

Very nice thimbles.
=)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com