Tuesday, April 29, 2014

Nowości na stronie Mojej Kolekcji Naparstków

Na stronie Mojej Kolekcji Naparstków pojawiły się dwa nowe banery. Zamieściłam je tam specjalnie dla Was w celu łatwiejszego odnajdowania w moim zbiorze naparstków z zestawu Thimble Collectors Club oraz wyjątkowych, ręcznie malowanych okazów wytwórni Royal Worcester. Zachęcam do korzystania z nowych guzików!

http://naparstek.com.pl/pl/search?tag=Thimble+Collectors+Clubhttp://naparstek.com.pl/pl/search?tag=r%C4%99cznie+malowany+Worcester

Zapraszam także do zakładki Kolekcjonerzy, do której dołączyła wczoraj Dori z Hiszpanii. Zachęcam wszystkich Kolekcjonerów, którzy chcieliby się pojawić na mojej stronie do przesyłania drogą elektroniczną informacji o sobie, zgodnie z podpowiedziami zamieszczonymi w zakładce. To doskonałe miejsce do zaprezentowania w dwóch słowach siebie i swojej kolekcji i nawiązania dzięki temu nowych kontaktów z innymi Zbieraczami, szansa na wymianę informacji i wymianę naparstków oczywiście! Pozdrawiam!

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

1 comments:

Amélia said...

Fantastic thimbles! Kisses

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com