Sunday, August 02, 2015

Alfabet zwierząt, czyli naparstkowa nauka literek

Dzięki temu, że odnalazł mnie za pośrednictwem portalu społecznościowego pewien bardzo sympatyczny Brytyjczyk, moja kolekcja została zasilona okazami z przepięknej kolekcji Jego śp. Wuja. Naparstki dotarły do mnie całe i "zdrowe". Dziękuję Ci pięknie raz jeszcze George! Czeka mnie teraz mnóstwo pracy i radości związanej z rozpakowywaniem, katalogowaniem, no i prezentowaniem Wam nowości :) Pojawią się także na pewno nowości w zakładce wymiana.

Na pierwszy ogień pójdą dzisiaj zwierzaki z alfabetowej kolekcji Franklin Mint. Seria liczy 26 naparstków - figurek zwierząt z literami alfabetu. Na razie mam 22 sztuki. Brakuje literek B jak beaver (bóbr), G jak gopher (goffer), M jak mouse (mysz) oraz S jak snail (ślimak).

Pokażę Wam kilku moich ulubieńców. Całość znajdziecie oczywiście na stronie mojej kolekcji - najwygodniej trafić do zestawu The Animal Alphabet Thimbles korzystając z zakładki serie.

A jak aardvark czyli mrównik

Y jak yak czyli jak

O jak opossum (opos)

T jak turtle (żółw)

W jak walrus (mors)

Sympatyczne zwierzaki tworzą wyjątkowo ładną kolekcję. Zachęcam do obejrzenia pozostałych stworków. A gdyby ktoś miał brakujące okazy, oczywiście zapraszam do wymiany :)

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

11 comments:

mallaneska said...

Prześliczna kolekcja , bardzo mi się podobają .Gratuluję wszystkich nowych eksponatów w kolekcji :)Czekam na prezentacje nowości.
Pozdrawiam :)

Ирина(Ирика) said...

Wow, co ciekawe !!!
Szczególnie podobało mi żółwia !!!
Gratulujemy ukończenia))

strelicja said...

Przepiękne!
I bardzo sympatyczne :)

Linda said...

They are all beautiful! :)

Pumukymanualidades said...

Son unos dedales muy simpáticos,
Besos

Elisabete said...

Very nice!
Have a good week.

Beata said...

Ale słodkie :) Ty to masz szczęście :) takie cuda dostać...

tülin said...

How a lovely all !
Kisses

Amélia said...

That's a funny collection.!
Kiss.

OxiGra said...

Pomysłowe, świetne! A tak w ogóle to... przestane zaglądać na wszystkie blogi naparstkowe bo...już czuje się zainfekowana chęcią posiadania :(((

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Muito belos e originais.
Um abraço e bom fim de semana.

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com