Saturday, December 19, 2015

Nowe białe głowy

Do kolekcji przyleciały z Wielkiej Brytanii kolejne naparstki - głowy, a w drodze są już kolejne, ale ćśśś :) Nowe egzemplarze przedstawiają znane osoby oraz postaci z literatury.

austriacki kompozytor - Franz Schubert
Sir Winston Churchill
królowa Egiptu - Kleopatra



Dr. Watson - bohater utworów literackich o detektywie Sherlocku Holmesie napisanych przez Arthura Conan Doyle'a
Huckleberry Finn - bohater powieści Marka Twaina


Ebenezer Scrooge - główny bohater opowiadania Karola Dickensa Opowieść wigilijna
Tam O'Shanter - bohater poematu o tym samym tytule napisanym przez szkockiego poetę Roberta Burnsa


Wszystkie tego typu naparstki możecie obejrzeć wybierając tag głowa na stronie kolekcji, a w zakładce Portugalia umieściłam już także wszystkie prezenty od Amelii! Zapraszam do oglądania!

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

9 comments:

Elisabete said...

Very good!
Oh, I'm the first to comment yor blog!!!!
Kiss

xgalaktyka said...

Bardzo ciekawe okazy...za każdym razem zachwyca mnie mnogość kształtów i pomysłów, które są zamknięte w naparstkach :)
Ściskam serdecznie Agniesiu :) :*

Anek73 said...

Fantastyczne!

Jadwiga Król said...

Wowww jeszcze takich naparstków nie widziałam.Pozdrawiam

Xymcia-dm said...

Ale super są - ja to bym chciała głowy hihi
np: członków zespołu depeche mode hihi ;) Buziaki :*

Ulencja said...

Super nowa kolekcja....Pozdrawiam pa....

cornelka2 said...

No i z innej beczki super sa te naparstki ten robiony co dostalas jest niespotykany pozdrawiam

Pumuky Manualidades said...

Muy bonitos tambien todo no va ser de colores.
Besos

Marta said...

Widzialam te glowy i nawet sie chwilke wahalam, czy je kupic , czy nie.Wybralam Henryka VIII z zonami, powoli idzie do mnie ;). Te biale tez zaczynaja mi sie podobac, dzieki Tobie :).

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com