Sunday, July 17, 2016

Słoneczniki i maki od Oksany

Jakiś czas temu na blogu Oxi Gra Gallery pojawiły się nowe naparstki. Od razu wpadły mi w oko, ale musiałam odrobinę poczekać na swoją kolej.


Tym razem na czarnym tle Oksana namalowała przepiękne słoneczniki oraz maki. Dla siebie wybrałam wersję słonecznika z biedroneczką, a wśród tych z makami zwracałam uwagę, żeby koniecznie były też pąki (chociaż nie wiem czy nie pojawiały się na każdym).


W piątek przyszły nareszcie! Są - jak każda praca Oksany - przepiękne, precyzyjnie wykonane, idealnie wykończone. Cudeńka! Do tego, w prezencie dostałam dwie ozdoby ceramiczne: jabłuszko i serce. Bardzo dziękuję :)


http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

16 comments:

mallaneska said...

Naparstki Oxi są cudne.

Amélia said...

Very beautiful!
Kiss

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Lindos e belos dedais, são espectaculares.
Um abraço e bom Domingo.

Anek73 said...

Te naparstki są obłędnie piękne! :)

SzycieUli / UlaSewing said...

śliczne, szczególnie maki :)

Elisabete said...

They are gorgeous.
Kiss

Ирина(Ирика) said...

Интересные варианты!!!Подсолнухи особенно!!!

ThimbleLady said...

Jakie one śliczne. Też mam jeden personalizowany naparstek z Oxi Gra Gallery :)

OxiGra said...

Achhh miód na serce :) Aguś, dziękuję Ci serdecznie za zamówienie i...cierpliwość :))))

Pumukymanualidades said...

Muy bonitos.
Besos

Myśli pisane said...

Cudowne.
..

Dedales de bilbao said...

Lindos dedales,
Besos!

cornelka2 said...

I znowu cudenka i slonecznik i maczki moje ulubione kwiatki oj super sa pozdrawiam

Xymcia-dm said...

Przepiękne są oba :D Cmok :*

MS said...

Uwielbiam naparstki Oxi :).

izachica111 said...

Śliczności upolowałaś :)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com