Saturday, July 23, 2016

Moja nowa gablota od pana Mirosława Woldana

Jakiś czas temu prezentowałam na moim blogu piękne gabloty tworzone przez pana Mirosława Woldana, o którego pracy i rodzinnym biznesie opowiedziała jego córka, pani Izabela. Z pracowni pana Mirosława pochodzi moja największa (80x80 cm), niemal całkowicie już zapełniona, witryna.

Jako że miejsce na moje naparstkowe zbiory zaczęło się znowu kurczyć, postanowiłam zamówić kolejną półkę. Towarzyszy nam już od ładnych paru tygodni, ale ze zdjęciem czekałam do czasu zamontowania pasującego uchwytu.


Gablotę powiesiliśmy za drzwiami, gdzie idealnie się wpasowała. Na zdjęciach możecie ją podziwiać już odrobinę uzupełnioną, ale - jak wiecie - nieustająco przestawiam zawartość poszczególnych półeczek, więc sytuacja na pewno będzie się dynamicznie zmieniać. Jak Wam się podoba? Jak stan Waszych półek, tudzież braku miejsca? :) Pozdrawiam Was łikendowo serdecznie!

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

12 comments:

Beata said...

Cudna!! Ja mam jedną ogromną półkę, muszę wymierzyć druga i dać tacie zlecenie... bo mi się naparstki na półkach z książkami znowu nie mieszczą...

xgalaktyka said...

Przyznam,że półeczka prezentuje się naprawdę elegancko :)
Ogromnie podoba mi się Agniesiu to,że pięknie eksponuje Twoje zdobycze...szyba dodaje jej gustowności :)
Podziwiam zręczne dłonie pana Mirosława i oczywiście gratuluję umiejętności !
Wstyd się przyznać ale moje naparsteczki...a mam już całkiem pokaźną kolekcję...leżakują biedne, w specjalnej torbie głęboko w szafie :)
Może kiedyś,zdobędę podobne cudo,żeby je pokazać światu :)
Uściski zasyłam słoneczne :)
Kasia

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

São uns belos armários para dedais também tenho que mandar fazer um para mim.
Um abraço e bom fim de semana.
Andarilhar

strelicja said...

Elegancka gablotka :)
Ja wczoraj dokupiłam w Empiku 2 kolejne gablotki (teraz mam ich 12), bo mi się naparstki już przestały mieścić. Czekaja na lakierowanie i siup - na ścianę ;)
Pozdrawiam!

Elisabete said...

They are so beautiful! And you have space for more thimbles.
Have a good sunday.

Irene said...

Pięknie wyeksponowane. Muszę i o tym pomyśleć ;)
Może z tatą Beaty dogadam się ;)) Nie wiem, gdzie znajdę takie cuda ;)

Pumukymanualidades said...

Son perfectos estos estantes,
Besos

Ирина(Ирика) said...

Замечательная полка!!!И главное со стеклянной стенкой.Много напёрстков поместится.

MS said...

Fajna gablotka. Ja muszę w końcu zacząć pisać o nowych zdobyczach, bo jakoś zaniedbałam ostatnio na blogu temat naparstkowy :(.

Anek73 said...

Cudowna! Ja czekam na swoje, aby wreszcie móc zaprezentować godnie wszystkie zbiory :)

Xymcia-dm said...

Gablotki są boskie i chyba trzeba pomyśleć poważnie
o zakupie i to od razu dwóch hihi ;) Sporo mi ostatnio przybyło naparstków jednak haha - dzięki za tę info :*

MS said...

Super gablotka, bardzo lubie ogladac wpisy,w ktorych prezentujesz swoje gabloty.Dla wielu z nas jestes inspiracja :). Buziaki

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com