Monday, May 30, 2022

Doll Thimbles of the World - nareszcie mam i nie mam...

Ten zestaw długo czekał na publikację na stronie Mojej Kolekcji Naparstków, a to dlatego, że okazał się zagadką do rozwikłania. Przyleciał do mnie w grudniu. Bardzo się cieszyłam, bo poszukiwałam od kilku lat całego kompletu. Przy próbie ponazywania poszczególnych pań okazało się jednak, że nie jest to set oryginalny.

Seria "Doll Thimbles of the World" (czyli: Naparstków-lalek z całego świata) składa się z ośmiu naparstków-głów prezentujących podobizny lalek z różnych zakątków świata. W internecie udało mi się znaleźć zdjęcie oryginalnej broszurki tego zestawu (informacja poniżej) i okazało się, że moje lale różnią się dość znacząco od swoich oryginalnych koleżanek. Dodatkowo, moje naparstki, zgodnie z zaplątanymi w przesyłce (zdaje się w dwóch lub trzech okazach) nalepkami, pochodzą z Tajwanu.

Mimo wszystko cieszę się, że zdobyłam ten komplecik. Kolekcjonersko uważam go za wartościowe znalezisko. Ciekawe tylko czy udało nam się właściwie poodgadywać imiona. Dzięki Ci Mężu za jak zawsze nieocenioną pomoc! Spójrzcie sami, że choćby karnacje dziewczyn w moim zestawie mogły skutecznie zmylić.

A jak to jest w Waszych kolekcjach? Macie u siebie takie podróbki? A może wiecie coś więcej o tym zestawie? Może macie oryginalną wersję?

Ten komplet znajdziecie na stronie mojej kolekcji w sekcji serii naparstków nieznanych wytwórni pod nazwą Doll Thimbles of the World.

Przy okazji przygody z lalami świata zorientowała się, że podobny, nieglazurowany set nie ma swojego miejsca w katalogu. Zapraszam do obejrzenia z bliska serii firmy Avon American Fashion Thimble Collection.

*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

5 comments:

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Gostei destes fantásticos dedais.
Um abraço e boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

mallaneska said...

Przepiękny zestaw.Nie mam w swojej kolekcji :)

Ирина(Ирика) said...

Прекрасная коллекция !!!Впервые вижу такие напёрстки! Очень интересные!!!
Рада твоему возвращению!
Долго тебя не видела.

Ирина(Ирика) said...

Ооооо, интересные наперстки!!! Я никогда такие не видела) поздравляю с новым приобретением!!!
Я рада ,что ты вернулась в блог)

Pumukymanualidades said...

Preciosos dedales

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com