Wednesday, January 24, 2018

Co za cyrk!

Znacie już pewnie ten zestaw. Dziś, w ramach nieustającego nadrabiania zaległości, przepiękny, ręcznie malowany... namiot cyrkowy!


Ten zestaw 11 naparstków, zamkniętych w oryginalnym puzdereczku, stworzyła niezastąpiona Valentina Razarenova.


Wszystkich bohaterów, tj. magika, tresera dzikich zwierząt, zwierzęta (z podestami do wykonywania sztuczek) oraz klauny możecie z bliska obejrzeć na mojej stronie w zakładce Rosja albo w seriach Valentiny. Zapraszam :)

Na koniec oświadczenie - jestem przeciwniczką tej formy rozrywki i jedyną, akceptowalną dla mnie jej wersją będzie ten kolory zestaw.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

16 comments:

xgalaktyka said...

Ależ cudo !!!
Przyznam,że widziałam już cały ogrom naparstków ale takiej wspaniałości jeszcze nie miałam okazji :)
Trzeba mieć artystyczną duszę, żeby stworzyć coś takiego.
Uściski Kochana:)
K.

mallaneska said...

Aleee cyrk :D Bardzo mi się podoba.

tülin said...

Fantastic!!!!
Kisses

cornelka2 said...

Ale cacuszka napatrzec sie nie idzie pozdrawiam serdecznie

Elisabete said...

So beautiful!
Kiss

Ирина(Ирика) said...

Nie przestaje mnie zaskakiwać różnorodność naparstków!
Zestaw cyrkowy jest po prostu pyszny)))
To ciekawy pomysł !!!
Gratulacje !!!

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Lindo são fantásticos.
Um abraço e continuação de boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

Unknown said...

Twój cyrkowy wpis zmusił mnie do refleksji. Kiedy byłam małą dziewczynką chodziłam z rodzicami do cyrku. Była to wielka atrakcja i ogromne wydarzenie w mieście. Niewiele pamiętam z tych pokazów, ale zwierzęta oczywiście odgrywały pierwszoplanowe role. I tak sobie teraz siedzę i myślę...jak ludzka świadomość na temat zwierząt, zmieniła się przez te 30 lat. Teraz w mało którym cyrku zwierzęta są tresowane a wtedy? Cyrk bez lwów, słoni, małp to nie był cyrk. Oczywiście naparstkowy zestaw jest przepiękny. Pozdrawiam

Ulencja said...

Bajkowy ten świat cyrku...Cudny...Pozdrawiam pa...

OxiGra said...

Za cyrkiem nigdy nie przypadałam, ale zestaw przecudny! W ogóle lubię zestawy, a ten wyjątkowo ciekawy, przemyślany i pomysłowy. Jest suuuper!

artemis said...

Cyrk super
Właśnie takie zestawy to większy smaczek w kolekcjach niż pojedyncze egzemplarze.
Za miesiąc Onet zamyka platformę Blog.pl. Miał już zamknąć teraz. Na blogu umieściłem więc ostatni pożegnalny wpis, który podsumowuje moje blogowanie na Onet.pl (11 lat)
pozdrawiam

Jadwiga Król said...

Bardzo piękny zestaw zrobiła Walentyna:)Pozdrawiam

Asia Stefańska said...

Cyrk jest piękny, zazdroszczę i podziwiam, Asia.

Anek73 said...

Jest wspaniały!

http://przystanek-klodzko.pl

Amélia said...

Fantástico conjunto de dedais em homenagem ao circo.
Beijinhos

Pumukymanualidades said...

Es una maravilla esta cajita con los dedales me encantan.
Besos

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com