Thursday, February 08, 2018

Niespodzianka i niespodzianka

Od moich naparstkowych Koleżanek przyleciały do mnie kilka dni temu niespodziane niespodzianki! Muszę się nimi koniecznie pochwalić. Zapraszam także na stronę mojej kolekcji, gdzie już możecie obejrzeć z bliska wszystkie nowości!

Wiedziałam, że od Asi dostanę własnoręcznie zrobioną zakładkę (jest cudna, dziękuję!), ale w kopercie znalazłam jeszcze inne skarby, w tym dwa naparstki. Szczególnie ucieszył mnie ten z Radomia, ponieważ nie udało mi się upolować pamiątki z tego miasta.


Od Marty dostałam świetny naparstkowy zestaw: wielkanocny Sutherland z kryształem Swarovskiego, wysoki z Walencji, pamiątkę z uroczej Szkocji oraz - dwa dla mnie wielce ważne, bo z nowych miejsc! - ceramiczny okaz ze Sri Lanki i piękny, metalowy z Omanu.


Dziewczyny, nie wiem jak mam Wam dziękować! No w każdym razie bardzo, bardzo!

Na mapie mojej kolekcji pojawiły się dwa nowe kraje: Sri Lanka oraz Oman. Serdecznie zapraszam do odwiedzin!

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

13 comments:

Unknown said...

Wystarczy, ze sie ladnie usmiechniesz ;). Ciesze sie, ze paczuszka dotarla w calosci. Pozdrawiam

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Muito bonitos estes dedais.
Um abraço e continuação de boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

Anna said...

Takie upominki cieszą najbardziej :) Śliczne!

Asia Stefańska said...

Cieszę się, że Co się podoba, pozdrawiam

Bożena said...

Niespodzianki są najcenniejsze :)

eda-1 said...

Cudne prezenty! Pozdrawiam.

cornelka2 said...

Tak upominki ciesza najbardziej sa przesliczne pozdrawiam

Jadwiga Król said...

Nic tak nie cieszy jak niespodziane niespodzianki:))Pozdrawiam

strelicja said...

Prezenty zawsze cieszą :)
Pozdrawiam!

mallaneska said...

Świetne prezenty :)

Elisabete said...

Wonderful!
Kisses

Anek73 said...

Fantastyczne niespodzianki! :)

http://przystanek-klodzko.pl

Pumukymanualidades said...

Hermosos regalos.
Besos

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com