Monday, February 12, 2018

Wymianka z Choco Malu z Ekwadoru

Jestem zachwycona kolejną wymianką z Choco Malu. Tym razem przyleciał do mnie zestaw naparstków z nasion tagua w różnych wersjach kolorystycznych, wszystkie ręcznie wykonane i ręcznie malowane. Cudeńka!


Poniżej kilka egzemplarzy z bliska. Bardzo się cieszę z tego mleczno-białego, nietypowego koloru, a także z dwóch naparstków ze Świętą Rodziną - takich jeszcze u mnie nie było! Nie po raz pierwszy, dzięki nowym naparstkowym okazom, sięgnęłam do zasobów internetu i dowiedziałam się wielu ciekawych, nowych dla mnie rzeczy. Sami spójrzcie...


Szczególnie zaintrygowały mnie obrazki na moich ekwadorskich zdobyczach opatrzonych napisami Cucurucho i Diablada. W procesji, odbywającej się w Wielki Piątek w niektórych krajach latynoskich, uczestniczą mężczyźni ubrani w fioletowe stroje z charakterystycznymi, spiczastymi kapturami, zwanymi cucurucho. Diablada zaś to tradycyjny, południowoamerykański taniec, w którym tancerze występują przebrani za diabły. W życiu nie słyszałam o żadnym z tych zjawisk!


Bardzo dziękuję za piękne wymiankowe "łupy"! Bardzo lubię naparstki z Ekwadoru za energetyczne kolory, mnogość wzorów i piękne wykonanie! Wszystkie możecie już obejrzeć z bliska na mojej stronie w zakładce Ekwador. Zapraszam do zwiedzania i komentowania :)

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

14 comments:

Elisabete said...

Amazing!
Kisses

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

São muito bonitos estes belos dedais artesanais.
Um abraço e boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Ирина(Ирика) said...

Tak, świetna odmiana!
Bardzo ciekawe naparstki!
Gratulacje z uzupełnieniem

Jadwiga Król said...

Piękne są te naparstki z Ekwadoru:)Też się z nią wymieniałam:)Pozdrawiam

strelicja said...

Ten z szopką- przepiękny!
Pozdrawiam :)

Jenny said...

Wunderfull..! Only 5 days ago I have uploaded my first website about the Dutch thimbles...it is the first try-out to a bigger site so I can use your support! Take a look at www.vingerhoedwereld.nl
Thank you very much

cornelka2 said...

Bardzo fajna wymianka z szopka jest super pozdrawiam


eda-1 said...

Przepiękne naparstki, a te kolory! Nie mogę się napatrzeć.

Amélia said...

Todos esses dedais são muito lindos!
Beijo

xgalaktyka said...

Zazdroszczę okrutnie...muszę przyznać,że wszystkie zdobycze wymiankowe są bajeczne !
Uściski Agniesiu :*
K.

Unknown said...

Bardzo lubie te kolorowe naparstki.
Pozdrawiam

Ulencja said...

Jeszcze takich nie widziałam....Są super...Pozdrawiam pa...

Ирина(Ирика) said...

Na naparstku możesz studiować historię narodów!
Doskonały zakup!))

Pumukymanualidades said...

Hermoso intercambio.
Besos

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com