Monday, October 03, 2016

Koreańska energia na pochmurny dzień

Na przekór jesiennej pogodzie za oknem, dzisiaj będzie kolorowo i energetycznie, a to za sprawą jedwabnych naparstków z Korei Południowej. Uwielbiam te ręcznie wykonane okazy w soczystych barwach!

Ostatnio do kolekcji dołączyła pokaźna reprezentacja z tego kraju. Wszystkie nowości znajdziecie na stronie mojej kolekcji w zakładce Korea Południowa, a poniżej skromna, ale jakże piękna próbka :)




http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

18 comments:

Elisabete said...

So lovely! I've two of South Corea.
Kiss

strelicja said...

Piękne! I bardzo kolorowe :)

Irene said...

Świetne i bardzo energetyczne :) Pozdrawiam serdecznie :)

Anek73 said...

Wspaniałe :)

cornelka2 said...

Sa obledne cudowne !!!!pozdrawiam

Ulencja said...

Cudne ....Misterna robota...Pozdrawiam pa...

ThimbleLady said...

Prześliczne i takie inne :) Twoja kolekcja niemal z dnia na dzień jest coraz bardziej imponująca...

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

São lindos e muito originais.
Um abraço e boa semana.
Dedais de Francisco e Idalisa

Pumukymanualidades said...

Me encantan.
Besos

Jadwiga Król said...

Przepiękne są te koreańskie naparstki:) Pozdrawiam

Amélia said...

São maravilhosos! Muito coloridos.
Beijos

Ирина(Ирика) said...

Да,они красивые!!!

imawe said...

Piękne te naparstki! Pozdrawiam

MS said...

Troszke Ci ich zazdroszcze. Sa na prawde piekne :)

mallaneska said...

Śliczne , kolorowe , bardzo mi się podobają.

Xymcia-dm said...

Ja jeszcze takiego nie mam - nawet są fajne ;)

OxiGra said...

Po prostu eksplozja koloru! Świetne są!

izachica111 said...

Moja córka ma strój koreański, jest też bardzo kolorowy - chyba są to pogodni ludzie. Super naparstki

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com