Wednesday, March 22, 2017

Srebrne naparstki z Polski

Dzięki uprzejmości Ewy, naszej naparstkowej, osiołkowej Koleżanki z facebooka, do mojej kolekcji trafiły przepiękne, ażurowe okazy ze srebra oraz bursztynu.


Te wyjątkowe naparstki powstały w istniejącej od 1983 roku wytwórni Jubilex z Sopotu. W moim zbiorze mogliście już wcześniej podziwiać egzemplarz z sarenką tej samej firmy. Trafił do kolekcji w 2005 roku.


Wybrałam trzy wzory z różnymi kolorami bursztynowych oczek. Najciekawszy jest chyba ostatni prezentowany w tym wpisie z jeleniem, dzikiem oraz kaczką.

A Wam, który najbardziej przypadł do gustu? Lubicie naparstki z bursztynowym oczkiem?



Ewuniu, raz jeszcze bardzo dziękuję za sprawną i profesjonalnie przeprowadzoną naparstkową akcję!

Wszystkie okazy prezentowane w tym wpisie znajdziecie oczywiście na stronie mojej kolekcji w zakładce Polska! Serdecznie zapraszam.

http://naparstek.com.pl
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

12 comments:

MS said...

Fajne sa te naparstki, ja sama już dawno kilka kupiłam w Jubilexie :)

cornelka2 said...

Przepiekne sa ten azurek i bursztyn cudo!!!!pozdrawiam

Ирина(Ирика) said...

ООооо,они прекрасны!!!Такие резные и с янтарём!Очень интересные напёрстки!

izachica111 said...

Super naparstki i to z Polski.

mallaneska said...

Wszystkie są śliczne , nie potrafię wybrać tego naj.. :)
Pozdrawiam

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Que maravilha, muito bonitos estes dedais.
Um abraço e continuação de boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Xymcia-dm said...

Mnie urzekł akurat ten z serduszkami - pozDrawiaM ;)

strelicja said...

Trudno wybrać, bo wszystkie piękne :) Ale...może ten pierwszy?
Poza tym, uwielbiam bursztyn!

Amélia said...

It's difficult to choose, they're all very beautiful.
Kiss

Ulencja said...

Coś pięknego ....Jestem zauroczona....Pozdrawiam pa...

Anek73 said...

Ależ one są piękne i eleganckie!

http://przystanek-klodzko.pl/

Elisabete said...

Very precious!
kiss

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com