Sunday, March 26, 2017

Chińskie stworki

Bardzo lubię naparstki wykonane techniką cloisonne, czyli emalii komórkowej. Są wśród nich zarówno okazy o tradycyjnym, "naparstkowym" wyglądzie, jak i takie w kształcie zwierząt. Ostatnio udało mi się upolować trzy nowe zwierzaki. Czasami mam problem ze zidentyfikowaniem, co to za stwór. Jedno takie cudo pokażę Wam poniżej.

W moim zbiorze mam sporo emaliowanych sówek (wkrótce zaprezentuję kilka nowych, sowich figurek). Ptaszek, który do nich dołączył jest oryginalny, bo dwustronny.


Kolejnym nowym zwierzątkiem jest królik. W kolekcji mam głównie sowy i orły, dlatego cieszy mnie każde nowe stworzonko.


Ostatni nabytek to... no właśnie, trudno powiedzieć jaki zwierz? Z tej właśnie przyczyny nazwałam go po prostu "zwierzę cloisonne".


Wszystkie te emaliowane cudeńka możecie obejrzeć na mojej stronie w zakładce Chiny. Zapraszam!

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

10 comments:

Elisabete said...

Funny thimbles!
Kiss

cornelka2 said...

Sowka przecudna mam slabosc to tych ptaszkow super nabytek zlowilas pozdrawiam

strelicja said...

Piękne! W bardzo nietypowych kształtach!
Pozdrowionka :)

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Lindo estes dedais em cloisonne.
Um abraço e boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Ирина(Ирика) said...

Ohhh, mam taką noc sowa, podobnie jak w pierwszym zdjęciu.
Oni prkrasny.
Nie Dazhn wiem, to tak wiele różnych zwierząt)
Gratulacje !!!

Anek73 said...

Uwielbiam naparstki wykonane tą techniką - mam ich bardzo dużo :) Zwierzątko jest świetne!

http://przystanek-klodzko.pl

mallaneska said...

Świetne naparstki.Też się głowię co to za zwierz.Niestety nie mam tak bujnej wyobraźni :)

MS said...

Ja za bardzo za cloisonne'ami nie przepadam, ale takimi zwierzakami mogłabym się zaopiekowac ;).

Xymcia-dm said...

Ja uważam , że to jakiś rodzaj małpki
ale oczywiście tej pewności nie mam ;)
np: Rokselana – złota małpa z zadartym nosem. może ?
Naparstki fajne - pozDrawiaM serdecznie ;)

Pumukymanualidades said...

Son muy originales todos el de color negro puede ser un conejo y el ultimo una foca?????
Besos

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com