Wednesday, August 30, 2017

Wymianka z Tatianą, czyli wielka rodzina naparstków z Uzbekistanu

W ostatnim czasie do mojej kolekcji przybyła, dzięki wymianie z Tatianą, liczna rodzina ręcznie wykonanych i ręcznie zdobionych okazów z Uzbekistanu. Tym sposobem do zbioru dołączył nowy kraj! Zapraszam Was do zerknięcia na mapkę mojej kolekcji.


W przesyłce było aż dwadzieścia pięć wyjątkowych naparstków-figurek, stworzonych przez Tatianę. Na żywo (na zdjęciach zresztą także) robią niesamowite wrażenie! Dla zaakcentowania ich pochodzenia, postanowiłam nazwać moich nowych bohaterów uzbeckimi imionami. Zachęcam do zapoznania się z każdym z osobna na stronie kolekcji w zakładce Uzbekistan :)



W prezencie od Tatiany dostałam dwa przepiękne magnesy. Magnesów co prawda nie zbieram, ale te na pewno u mnie zostaną. Miejsce na lodówce już mają zapewnione. Wśród naparstków zaś niespodzianką był cudny, zielony imbryczek.



Tatiano, bardzo, bardzo Ci dziękuję za niesamowitą wymiankę. Jesteś przezdolna!

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

12 comments:

mallaneska said...

Wspaniałe naparstki :) Mam u siebie mniej liczną ale też bajecznie kolorową gromadkę.

Jadwiga Król said...

Wowwwwwww!!!!!!!!!!!Pozdrawiam

Elisabete said...

Co za wspaniała kolekcja! Pocałunki

Ulencja said...

Po prostu zaniemówiłam....Pokłony dla Tatiany ...Kolekcja super...Pozdrawiam pa...

cornelka2 said...

Rodzinka naparstkowa obledna imbryczek wspanialy i magnesy tez pozdrawiam

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Que maravilha, são de uma grande beleza artística estes belos dedais.
Um abraço e boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

strelicja said...

Piękne są, ale to chyba bardziej figurki niż naparstki...

Amélia said...

Fantástic collection!
Kiss

Pumukymanualidades said...

Son muy hermosos y coloridos.
Besos

Unknown said...

Masz świetną naparstkową gromadkę Uzbeków! A nie mówiłam, że warto ;) . Pozdrawiam

Anek73 said...

Obłędne są te naparstki! Rewelacja!

http://przystanek-klodzko.pl

Ирина(Ирика) said...

Merry firmy)))

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com