Saturday, August 26, 2017

Kot Dennis i nietoperki, czyli przesyłka od Ani

Kilka dni temu przyleciało do mnie naparstkowe doładowanie od Ani z Przystanku Kłodzko. Ania wybrała się do Złotego Stoku z misją zakupienia kocurów i nietoperków dla stada zakochanych w tamtejszych naparstkach koleżanek zbieraczek.


Na zdjęciach możecie obejrzeć sześć okazów z kotem Denisem dzierżącym topór oraz pięć z szalonymi nietoperzami na tle cudnych pocztówek oraz zakładek, które Ania dołożyła do przemiłej przesyłki. Jeśli dobrze się przyjrzycie, dostrzeżecie także dodatkowy egzemplarz - prezent z miasta Jiczyn w Czechach.


Lucyna także załapała się na fotografię ze swoimi futrzastymi kolegami.


Wszystkie ceramiczne nowości ze zwierzakami możecie z bliska obejrzeć na stronie mojej kolekcji w zakładce Polska, a prezent zza granicy oczywiście w części czeskiej. Aniu, raz jeszcze bardzo Ci dziękuję!

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

14 comments:

strelicja said...

Tak, tak, i nietoperze, i koty są świetne :)
Też mam ich spora gromadkę :)

Unknown said...

Do mnie również podobny zestawik przyleciał od Ani :). Naparstki sa rewelacyjne, ale napisze o nich dopiero po powrocie ze Szkocji :). Uściski :)

Pumukymanualidades said...

Son todos muy bonito y Lucy esta muy tranquila con los dedales de por medio.
Besos

Jadwiga Król said...

Ależ super są te naparstki,niestety ja jeszcze nie mam ich w swojej kolekcji:)Pozdrawiam

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Muito bonitos estes dedais, uma bela colecção.
Um abraço e bom Domingo.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Elisabete said...

Tyle naparstek! Są bardzo piękne.
Dobra niedziela

damar5 said...

Kolejne świetne w kolekcji :)
Poz.Daba

cornelka2 said...

Nie mam jeszcze takich sa przecudne ale i Ja dzis zlowilam cos fajnego ale to potem sie pochwale pozdrawiam

Amélia said...

Ectraordinary collection!
Kiss

Xymcia-dm said...

Też posiadam te cuda w swojej kolekcji , jedne od Marysi a koty od Ani K = pozDrawiaM ;)

mallaneska said...

Świetne naparstki.Bardzo mi się podobają.
Lucynka cudo :)

Ulencja said...

Kocia kolekcja super...Pozdrawiam pa....

Anek73 said...

Cieszę się, że sprawiłam Ci radość :)

http://przystanek-klodzko.pl/

Ирина(Ирика) said...

Ładne naparstki!

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com