Wednesday, August 23, 2017

Moje miasto

Kilka dni temu wyruszyłam w miasto z bardzo ważną misją znalezienia eksponatu dla mojego wyjątkowego, internetowego Kolegi zbierającego dzwonki. Ekspedycja zakończyła się sukcesem. Poza, mam nadzieję całkiem eleganckim, ręcznie malowanym dzwonkiem, udało mi się wyszperać tu i tam także kilka nowych naparstków do mojego zbioru.



Na stronie kolekcji w zakładce Polska możecie już obejrzeć trzy okazy metalowe oraz cztery ceramiczne, ręcznie malowane z widoczkami z Warszawy.



Cztery powyżej należą do moich ulubionych, ręcznie malowanych polskich naparstków. Posiadam już podobne okazy (być może stworzone tą samą ręką) z Sandomierza, Bydgoszczy oraz Wrocławia. Zapraszam na stronę mojej kolekcji i zachęcam do obejrzenia wszystkich naparstków z Polski.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

13 comments:

Unknown said...

Rewelacyjne są te metlowe okazy :).

Asia Stefańska said...

Śliczne te ręcznie malowane, pozdrawiam serdecznie

cornelka2 said...

To sie oplacilo szukac dzwonka znalazlas przepiekne okazy!!!pozdrawiam

strelicja said...

Metalowe są piękne! Mam podobny z Krakowa.
A ręcznie malowane w tym stylu przybyły mi ostatnio z Mielna, Kołobrzegu, Gdańska i Darłówka :)

mallaneska said...

Świetne zdobycze.Metalowe są rewelacyjne.

Ulencja said...

Super, to też moje miasto mam kilka naparstków...Twoja kolekcja jest cudna...Pozdrawiam pa...

xgalaktyka said...

Zazwyczaj najfajniejsze okazy , trafiają się "przy okazji" ;)
Wspaniały zbiór Agniesiu, choć przyznam bez bicia...za Warszawą nie przepadam :)
Uściski :)
K.

Jadwiga Król said...

Jedne i drugie są piękne!!!Pozdrawiam

Pumukymanualidades said...

Son preciosos los dos modelos no se si me gusta mas los de cerámicas que los metálicos difícil elegir
Besos

Elisabete said...

I like theses thimbles!
Kiss

damar5 said...

Te malowane są bardzo oryginalne ,mam jeden taki z Zakopanego :)
Poz.Dana

Xymcia-dm said...

Jak wiesz podobny zestaw mam ale warto je kupić
wkońcu to ręczna robota - :)

Ирина(Ирика) said...

Żelazo piękne!

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com