Friday, November 03, 2017

Pastelowo-kwiatowo od Oxi

Doleciały i do mnie pastelowe śliczności od Oxi Gra Gallery. Nie mogłam sobie odmówić! Naparstki są ręcznie malowane i ozdobione kwiatuszkami z masy plastycznej.


Wybrałam coś z każdego rodzaju, z kokardkami, w fartuszku, z perełkami i kryształkami. Prawda, że piękne?


Oxi bardzo Ci dziękuję za te urocze okazy do mojego zbioru!


Zapraszam do obejrzenia z bliska każdego naparstka z osobna na mojej stronie w zakładce Polska.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

19 comments:

Paweł Wiechucki said...

Są faktycznie piękne! To mówiłem ja - Mąż :)

Jadwiga Król said...

Naparstki są rzeczywiście przepiękne,takie romantyczne:)Pozdrawiam

Ирина(Ирика) said...

Są wspaniałe !!!
Jak znaleźć takie wspaniałe okazy?))

Pumukymanualidades said...

Dan ganas de comérselos.
Besos

eda-1 said...

Piękne!

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Uma colecção muito bonita.
Um abraço e bom fim-de-semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

haftRenArt said...

Szczęściara ;-).Ja dodopiero czekam na te cudeńka. Naparstki robionę przez Oxi można porównać z naparstkami z Irish Dresden

Xymcia-dm said...

Też posiadam taką pastelową rodzinkę ;)

strelicja said...

Jak zwykle - ładne :D

cornelka2 said...

Cudowne sa !!!!

mallaneska said...

Przepiękne.Cierpliwie czekam na swoją kolejkę :)

Bożena said...

Są przepiękne, takie małe cacuszka :)

Amélia said...

Fantastic collection!
Kiss

Beata said...

Cudne... Już zbieram na nie kasę...

Elisabete said...

Fantastic!
Kiss

Ирина(Ирика) said...

Dziękuję za adres.
Poszedłem na blog i podobała mi się cała praca !!!
Pozostaję tam IF))

Myśli pisane said...

No piękne. Takie delikatne.

OxiGra said...

Bardzo się cieszę, że naparstki spodobały się :))) Sporo przy nich pracy ale zapewniam, że niosą w sobie multum pozytywnej energii ponieważ robiłam ich z wielką przyjemnością i uśmiechem na twarzy ;) Pozdrawiam serdecznie i szczególne podziękowania dla twojego Męża za tak wspaniały komentarz!!!

Ksenia J said...

Dziewczęce slicznosci. Z pięknym detalami. Aż mi się zamarzył taki jeden.

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com