Saturday, October 20, 2018

Podwójne szczęście

Wszyscy mają słonie, mam i ja! Dzięki internetowej znajomości naszej naparstkowej paczki z Pawłem i do mnie dotarły indyjskie słonie w dwóch kolorach. Bardzo dziękuję!


Nowe naparstki znajdziecie oczywiście z zakładce Indie na stronie. Zapraszam :)

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

12 comments:

tülin said...

Amazing !

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

São de uma grande beleza estes dedais.
Um abraço e bom fim de semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Amélia said...

A colecção fica mais rica com mais estes belissimos dedais. Gosto muito.
Beijinhos

Kasia N. said...

Są piękne :)

strelicja said...

Piękne!
Złoty też mam ;)

Elisabete said...

Precious thimbles!
Kiss

Jadwiga Król said...

Piękne są,też je mam:)Pozdrawiam

Pumukymanualidades said...

Son muy bonitos y originales
Besos

Ирина(Ирика) said...

Оооочень интересные слоники!!!
Оригинальное исполнение!

cornelka2 said...

Zarebiste nie widzialam takich

mallaneska said...

Świetne słoniki.

Unknown said...

Ja mam srebrny. Cudne są :)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com