Saturday, November 04, 2017

Wymianka z Josefiną

Dzięki wymianie z Josefiną moja kolekcja powiększyła się o nowy kraj - Boliwię. Bardzo się cieszę, bo jest to jedno z tych miejsc, na które od dłuższego czasu polowałam. Oprócz naparstków w paczuszce z Meksyku znalazłam także uroczą, koralikową bransoletkę.


Okazy, które do mnie przyleciały są fantastyczne, a to dlatego, że wykonane z ceramiki i ręcznie malowane, a ozdobione ślicznymi widoczkami z Boliwii.


Od razu wpadły mi w oko te urocze, maleńkie alpaki!


Josefino, bardzo, bardzo Ci dziękuję za fenomenalną wymiankę! Obejrzyjcie koniecznie wszystkie nowe naparstki na stronie mojej kolekcji w nowej zakładce Boliwia!

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

15 comments:

justa35 said...

Podziwiam i podziwiać będę nieustannie. Pozdrawiam

mallaneska said...

Świetna wymianka.Piękne naparstki.Gratuluję nowego kraju w kolekcji.

Jadwiga Król said...

Agnieszko piękne są te naparstki!!!Pozdrawiam

Pumukymanualidades said...

Son una maravillas estos dedales que seguro darán color a tu colección
Besos

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Fantásticos estes dedais da Bolívia.
Um bom Domingo.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Unknown said...

Cudne naparstki. Gratuluję nowego państwa w kolekcji :). Pozdrawiam

Amélia said...

Fantásticos dedais da Bolívia!
Beijos

damar5 said...

Swietne sa ,te kolory az przyciagaja :)
Poz.Dana

OxiGra said...

Gratuluję nowego kraju :) śliczne naparstki :))

Ирина(Ирика) said...

Gratulacje dla nowych pięknych okazów !!!

Niedawno kupiłem dwie drewniane sztabki naparstek, mogę się pomalować)))

tülin said...

Original thimbles and good friend is Josefina.
Kisses

SzycieUli / UlaSewing said...

Agnieszka tyle ostatnio u Ciebie nowosci! Co post to same cudne okazy! Te z alpakami z dzis rewelacyjne! Zagladam i podziwiam tylko czasem juz na komentarz chwila za krotka... Usciski!

Elisabete said...

Beautiful colors!
Kiss

Xymcia-dm said...

Bardzo sympatyczna wymianka i bardzo
fajne te naparstki :)

cornelka2 said...

Ale fajne takie inne i bardzo kolorowe

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com