Sunday, November 12, 2017

Listy do M. 3

Jak co roku, i co roku coraz wcześniej, zaczęło się! Wystartowały pierwsze świąteczne reklamy. Mikołaj zabiera się za szykowanie prezentów dla grzecznych maluchów. Nie tylko dzieci mają swoje marzenia. Listy do Mikołaja pisałam i ja... i oto są!


Nadarzyła się okazja i do mojej kolekcji dołączyły trzy piękności niemieckiej manufaktury Staatliche Porzellan-Manufaktur Meissen GmbH (Miśnia).

Mój pierwszy miśnieński naparstek z cebulowym wzorem i jego sygnaturę, przedstawiającą dwa skrzyżowane miecze, pokazywałam w jednym z wcześniejszych wpisów. Znaki moich nowych zdobyczy dodatkowo opatrzone są datami. Pochodzą kolejno z lat: 1988, 1986 oraz 1982.


Wszystkie moje nowe "Miśnie" możecie obejrzeć na stronie kolekcji w zakładce Niemcy. Sygnatury najłatwiej odnajdziecie w symbolach.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

16 comments:

OxiGra said...

Bardzo podoba mi się ich kształt, śliczne są :)))

mallaneska said...

Ależ cudeńka :)

cornelka2 said...

No ksztaltaja inny ale sa przepiekne !!!!

Unknown said...

Piękności :) .

damar5 said...

Porcelanowe czapeczki :) są śliczne :)
Poz.Dana

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Belos dedais.
Uma boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

Jadwiga Król said...

Bardzo delikatne i takie romantyczne:)Pozdrawiam

Xymcia-dm said...

No to Mikołaj ma w worku sporo kasy
hihi skoro takie Ci cuda kupił :)

eda-1 said...

To musiałaś być bardzo grzeczna, skoro Mikołaj tak hojnie Cię obdarował:)

Elisabete said...

Gorgeous!
Kiss

strelicja said...

Cudeńka!
Warto było być grzeczną dziewczynką ;)
Pozdrawiam!

Ирина(Ирика) said...

Tak, to piękny rysunek !!!
A Father Frost i prawda już zaczęła przygotowywać prezenty)))

Ulencja said...

Wiesz, jak oglądam Twoje naparstki to za każdym razem nie mogę się na dziwić jak dużo ich masz....Są takie cudowne...Pozdrawiam pa...

Pumukymanualidades said...

Son muy hermosos.
Besos

Anek73 said...

Przepiękne okazy! Cudowny prezent sobie zrobiłaś :)

http://przystanek-klodzko.pl/

tülin said...

Her zaman harika yüksükler buluyorsun.
Tebrikler. Sevgiler :)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com