Monday, November 27, 2017

Nowe kraje, czyli wymianka z Carmelą

Dzięki ostatniej naparstkowej wymianie z Carmelą, moja kolekcja wzbogaciła się o wyjątkowe okazy, a mapa zyskała pinezki w aż dwóch nowych miejscach!


W przesyłce znalazły się dwie egipskie, szklane piękności,  a także ceramiczny naparstek z Wietnamu oraz metalowy z Brunei.


Carmelo, bardzo dziękuję za - jak zawsze - świetną wymianę, za dwóch wysokich, egipskich przystojniaków oraz dwa okazy z nowych zakątków na mojej mapie!

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

12 comments:

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Excelente e belos dedais.
Uma boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

Unknown said...

Bardzo fajna wymianka i co najważniejsze, nowe państwa na mapie :).

mallaneska said...

Świetne naparstki.Egipskie szkiełka bardzo mi się spodobały.

Jadwiga Król said...

Agnieszko te szklane całkowicie skradły moje serce:)Pozdrawiam

cornelka2 said...

To prawda szklane sa przecudniste super wymianka pozdrawiam

strelicja said...

Bardzo ładne te szklane :)
Pozdrawiam :)

Elisabete said...

So nice!
Kiss

Pumukymanualidades said...

Bellos dedales de cristal,
Besos

tülin said...

So beautiful thimbles.
Have a nice new week
Kisses

Anek73 said...

Te szklane są zachwycające!

http://przystanek-klodzko.pl

Ирина(Ирика) said...

Bardzo ciekawe naparstki!
Na mnie marzenie, ale nie spotykam się na wyprzedaży.
Gratulacje

Myśli pisane said...

Piękne. I takie inne.
Czego to już nie wymyślą :)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com