Tuesday, September 19, 2017

Wyjątkowy zestaw drewnianych naparstków

Wcześniej miałam w kolekcji cztery naparstki z tego zestawu. Jakiś czas temu udało mi się zakupić komplet, razem z oryginalną półką. Seria nazywa się "The life of Christ" i przedstawia sceny z życia Jezusa. Do kilku egzemplarzy posiadam także certyfikat, stąd wiem, że ich autorem jest John Urwin.


Poniżej zdjęcia przykładowych naparstków z tej 24-elementowej mozaiki.



Zachęcam do obejrzenia całej serii na mojej stronie w zakładce Wielka Brytania albo odnalezienia w zakładce serie wytwórni katalogu Johna Urwina. Co sądzicie na temat naparstków z motywami religijnymi?

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

12 comments:

SzycieUli / UlaSewing said...

Wyjatkowe I takie inne! Chyba bym sie nie skusila na ich zakup ale dla prawdziwego kolekcjonera (nie takiego z doskoku jak ja;) to cenny okaz :)

mallaneska said...

Przepiękna seria.

strelicja said...

Oryginalne, nawet bardzo!
Nie mam nic przeciwko naparstkom z motywami religijnymi, szczególnie, gdy są z miejsc kultu religijnego...

tülin said...

Hi :)

Amaing thimbles still

kisses

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Muito bonitos estes dedais religiosos.
Um abraço e boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

Unknown said...

Widziałam je na ebayu i nawet się zastanawiałam, czy nie brać udziału w licytacji. Stwierdziłam jednak,że może kiedyś...Nie przepadam za naparstkami z motywami religijnymi, ale i np z motywami rodziny królewskiej ( brytyjskiej). Pozdrawiam

Pumukymanualidades said...

Son preciosos todos y las estanterías muy acorde con el tema,
Me parece bien el tema religioso además de respetarlo.
Besos

Anonymous said...

Twoja kolekcja jest imponująca i cały czas się rozrasta. Podziwiam. Pozdrawiam.

cornelka2 said...

Cudna seria mnie sie osobiscie bardzo bardzo podoba !!!!!pozdrawiam

Elisabete said...

Great!
Have a good day.

Ирина(Ирика) said...

Шикарная подставка с напёрстками!!!Поздравляю )

Ulencja said...

Po prostu zaniemówiłam....Urocze nie widziałam takich...Pozdrawiam pa...

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com