Sunday, September 17, 2017

Wymianka z Niną z Rosji

Chciałabym Wam dzisiaj pokazać kolejne, emaliowane naparstki z Rosji. Tym razem dołączyły do mojego zbioru dzięki wymianie z Niną.



Bardzo się cieszę, że w ramach wymianki mogłam wybrać sobie te ażurowe naparstki z czterech rosyjskich miast: Moskwy, Omska, Iżewska oraz Baszkirii (Baszkortostanu). Bardzo mi się podobały, ale nie bardzo miałam pomysł, jak je zdobyć, a tu nadarzyła się świetna okazja. Nino, bardzo dziękuję za cudną wymiankę!


Naparstki możecie obejrzeć z każdej strony na stronie mojej kolekcji w zakładce Rosja. Zapraszam serdecznie do oglądania i komentowania!

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

11 comments:

ThimbleLady said...

Jaka ciekawa seria. Super te naparski

Pumukymanualidades said...

Son muy bonitos.
Besos

Jadwiga Król said...

Rzeczywiście są przepiękne:)Pozdrawiam

strelicja said...

Są rewelacyjne! Bardzo mi się podobają! Cudo :)

Anek73 said...

Cudowne!

http://przystanek-klodzko.pl/

cornelka2 said...

No cacuszka masz znowu cudowne sa pozdrawiam i dziekuje za zyczenia

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

São fantásticos e de uma grande beleza.
Um abraço e boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

mallaneska said...

Śliczne naparstki.

Xymcia-dm said...

Ciekawe okazy ;)

Ирина(Ирика) said...

Резные красавцы!!!

Ulencja said...

Jestem zachwycona....Pozdrawiam pa...

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com