Friday, September 15, 2017

Rosyjskie emaliowane naparstki

Wiele razy zastanawiałam się nad zakupem tych niewątpliwie oryginalnych egzemplarzy. Nie ukrywam, że miałam wątpliwości, co do kiczowatych wzorów i wykonania naparstków. Wybrałam trzy wzory i muszę przyznać, że warto było jednak się zdecydować.


Nie ulega wątpliwości, że okazy są niezwykle (może nawet za bardzo) bogato zdobione, ale wykonanie jest fantastyczne. Dla mnie nie bez znaczenia oczywiście był fakt, że dekoracje zostały wykonane ręcznie. Dodatkowo, blasku naparstkom dodały drobne kryształy.


Nadal uważam, że są piękne w nieoczywisty sposób, ale cieszę się, że dołączyły do mojej kolekcji. Jak zawsze zapraszam do obejrzenia nowych naparstków na stronie kolekcji, tym razem oczywiście w zakładce Rosja.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

13 comments:

Amélia said...

Fantástic!!!!
Kiss

mallaneska said...

Naparstki śliczne , bajecznie kolorowe.

cornelka2 said...

Bardzo mi sie podobaja te naparstki takie inne kolorowe super sa pozdrawiam

Unknown said...

Oglądałam je kiedyś e internecie i miałam podobne odczucia na temat ich kiczowatości ;). Dobrze, że w realnym świecie prezentują się ładnie. Pozdrawiam.

Pumukymanualidades said...

Muy originales.
Besos

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

São maravilhosos e espectaculares estes dedais.
Um abraço e bom fim-de-semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

OxiGra said...

Ja tam lubię bogate zdobienia :) Dla mnie bomba :)

Asia Stefańska said...

Śliczne okazy, myszka i żabka są cudowne, pozdrawiam serdecznie 😘 i życzę miłego weekendu

Jadwiga Król said...

Aga,moim zdaniem są fantastyczne i w dodatku jak piszesz ręcznie robione:)Pozdrawiam

strelicja said...

Całkiem fajne rękodzieło! Bardzo oryginalne!
Pozdrawiam :)

Elisabete said...

Very beautiful!
Kiss

ThimbleLady said...

A mi się bardzo podobają te naparski. Szczególnie te z motylkami bo lubię motyle, choć i myszka i ropuszka jest pełna uroku. Pozdrawiam.

Ирина(Ирика) said...

Очень нравятся с животными и насекомыми!!!Отличные напёрстки!!!

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com