Sunday, March 18, 2018

Ręcznie malowane Augarten i Limoges

Na stronie mojej kolekcji naparstków możecie obejrzeć ze wszystkich stron wyjątkowe europejskie naparstki, które dołączyły do mojego zbioru.

Bardzo lubię różane motywy, które pojawiają się na porcelanie wielu firm. Podoba mi się połączenie kolorystyczne różu i zieleni. Na zdjęciach poniżej możecie podziwiać takie właśnie projekty: austriackiej wytwórni Augarten oraz sygnowany podpisem jednego z twórców z francuskiego Limoges.



Ostatni naparstek zdobi bardzo ciekawy wzór. Z kolorowych plam wydobywa się przepiękny (moim zdaniem), kwiatowy motyw. Bardzo się cieszę, że udało mi się zdobyć ten okaz, właśnie ze względu na to niezwykle oryginalne zdobienie.


Naparstki znajdziecie na stronie mojej kolekcji w zakładkach Austria oraz Francja. Jak Wam się podobają te ręcznie malowane cudeńka? Zapraszam do komentowania.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

9 comments:

mallaneska said...

Przepiękne okazy zdobyłaś.Bardzo lubię naparstki ręcznie malowane.
Pozdrawiam

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Gosto da cor suave destes belos dedais.
Um abraço e bom Domingo.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Elisabete said...

Precious thimbles.
Have a good sunday.
Kiss

Jadwiga Król said...

Też bardzo lubię naparstki ręcznie malowane,a te są cudowne:)Pozdrawiam

Ирина(Ирика) said...

Lubię róże we wszystkich ich przejawach !!!
Na naparstkach bardzo pięknie malowane!))

cornelka2 said...

Ale cudowne super sa malowane recznie pozdrawiam

strelicja said...

Przepiękne! Ten pierwszy szczególnie mnie zauroczył...
Pozdrawiam :)

Kica said...

piękne są!

Amélia said...

Wonderful thimbles!
Kiss

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com