Sunday, April 15, 2018

Niemiecka porcelana i relacji ze spotkania ciąg dalszy

Ostatnio bez reszty pochłonęły mnie przygotowania do Pierwszego w Polsce Spotkania Kolekcjonerów Naparstków, a następnie samo spotkanie. Wracam dziś z bieżącymi naparstkowymi nowościami na moich półkach, a Was - w ramach relacji ze zjazdu - zapraszam jeszcze do obejrzenia zdjęć z tego wydarzenia na stronie Mojej Kolekcji Naparstków. Zachęcam także do cofnięcia się w czasie i obejrzenia fotek z Wystawy Kolekcjonerów, która odbyła się w 2006 roku w gmachu Polskich Zakładów Optycznych, a to dlatego, że w ramach porządków odnalazłam kilka dodatkowych obrazków.



Ostatnio udało mi się powiększyć zbiór o niemałe stadko okazów z Niemiec. Bardzo się cieszę, bo pojawiły się zarówno egzemplarze ze znanej mi fabryki Kaiser Porzellan (w tym aż cztery naparstki z pięknymi, ptasimi motywami), dwa kolejne wytwórni P. J. Walter, ale przede wszystkim nowe znaleziska, w tym piękne, ręcznie malowane z nieglazurowanej porcelany.




Powyżej umieściłam kilka zdjęć, a wszystkie dzisiejsze nowości możecie z bliska obejrzeć na mojej stronie w zakładce Niemcy. Skatalogowałam także wszystkie sygnatury. Zapraszam do zaglądania i komentowania. Będę wdzięczna także za wszelkie uwagi oraz uzupełnienia brakujących informacji w opisach.

http://naparstek.com.pl
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

9 comments:

strelicja said...

Piękne naparstki!
Pozdrawiam :)

Elisabete said...

So delicate!
Kiss

Asia Stefańska said...

Napasrtki piwkne, a wywiad wysluchalamdo konca, dziękuję za zdjęcia, pozdrawiam serdecznie

Anna said...

Małe cudeńka! Pozdrawiam.

Ирина(Ирика) said...

Птички очень красивые!!!
И цветочки с фруктами хорошенькие!

Jadwiga Król said...

Prześliczna jest ta seria:)Pozdrawiam

mallaneska said...

Przepiękne naparstki.
Pozdrawiam

Pumukymanualidades said...

Hermosos ejemplares
Besos

ThimbleLady said...

Oj zazdroszczę spotkania. Prezentowane powyżej naparstki są cudne, takie delikatne wzory przykuwają wzrok.

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com