Sunday, May 13, 2018

Malowane czajniczki, inne nowości, zegar i Lusia w ogrodzie

Często zdania na temat urody naparstków są u nas w domu podzielone. Tak było i tym razem. Ja od razu zakochałam się w tych ręcznie malowanych imbryczkach. Paweł kompletnie nie podzielał mojego entuzjazmu. Nie zmieniłam zdania również po ich przyjściu, co czasem się zdarza. Są bardzo ładnie wykonane. Powstały poprzez uformowanie z modeliny czajniczków na bazie zwykłych metalowych naparstków. Następnie zostały ręcznie ozdobione - każdy z obu stron ma namalowany domek wśród drzew. Niestety, nie znam kraju pochodzenia, więc trafiły do zakładki Inne, niezidentyfikowane na stronie mojej kolekcji.



Zapraszam Was także do odwiedzenia zakładek Rosja i Wielka Brytania, w których znajdziecie między innymi drewniany okaz z ręcznie namalowanymi przyborami krawieckimi oraz srebrny emaliowany naparstek wytwórni James Swann & son (Swann Thimbles), stworzony dla upamiętnienia narodzin pierwszego dziecka książęcej pary, Diany i Charlesa.


A poza tym... raz jeszcze chciałabym serdecznie podziękować Jadzi za wyjątkowy, wymarzony prezent! Zegar idealnie pasuje! Będzie, jak wszystkie cudne podarunki, przypominał mi o naszym pierwszym naparstkowym spotkaniu!


Na zakończenie słoneczny akcent. Prezentujecie na swoich blogach piękne ogrody, a u nas Lusia w swoim królestwie, czyli na balkonie.



Pozdrawiamy Was serdecznie! Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do zostawiania komentarzy, spostrzeżeń i informacji wszelakich :)

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

17 comments:

Elisabete said...

I like all!!!
Prety cat!
Kiss

mallaneska said...

Fajne te czajniczki :)Ten srebrny to prawdziwe cacuszko.
Lucynka urocza .

Pumukymanualidades said...

Son muy bonitos, preciosa esta Lusia
Besos

Asia Stefańska said...

Piękne czajniczki😀 ale i tak kot przebija wszystkie😉

Unknown said...

Z tymi naparstkami w przedziwnych kształtach to i ja sama mam czasami problem, bo niby mi się one podobają, ale czy do końca jest to naparstek? Wychodzię jednak z założenia, że jeżeli posiada dziurkę na palec to znaczy jedno...jest to naparstek ;) . Zegar otrzymałas cudny. Lucyna jak zwykle wygląda pięknie i pomyśleć, że jeszcze 10 lat temu, ja sama obecnie włascicielka "Brytyjczyka", nie cieriałam kotów.

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

São magníficos os dedais, gostei bastante de ver as fotos do gato.
Um abraço e bom Domingo.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

strelicja said...

Czajniczki, zegar...a i tak najpiękniejsza jest Lusia :);)
Pozdrawiam!

Bożena said...

Czajniczki są śliczne... i pomyśleć ile trzeba było włożyć w nie pracy, żeby tak malowniczo wyglądały :)
Mizianko i drapanko za uszkiem dla pięknej Lusi :*

Jadwiga Król said...

Naparstki są bardzo oryginalne i bardzo mi się podobają:) Cieszę się,że zegar bolesławiecki Ci się podoba:)Pozdrawiam

Ирина(Ирика) said...

Чудесные чайнички!!!
Мне нравятся поделки из полимерной глины!Может у меня получиться сделать подобные))
Котик чувствует тепло,лето скоро!

Ulencja said...

Są urocze...Spotkania takie to sama radość i przyjemność...Prezent super...Domownik cudny...Pozdrawiam pa...

cornelka2 said...

Ale fikusne te naparstki czajniczki zakochalam sie w nich .Zegar sliczny a kotek uroczy pozdrawiam

SzycieUli / UlaSewing said...

Piękne dzbaneczki! Jeszcze się nie odważyłam na naparstki w innych kształtach niż klasyczne bo mam mieszane uczucia ale te mi się wyjątkowo bardzo podobają!

Anna said...

Ja podzielam Twoje zdanie, naparstki są cudne! Zegar idealnie wpasował się na ścianie :)
Z Lusi to prawdziwa kocia piękność!

ThimbleLady said...

Te maleńkie dzbanuszki są urzekające. Z racji mojego hobby zachwycam się naparstkiem z akcesoriami krawieckimi - małe cudeńko. Pozdrawiam serdecznie!

Anek73 said...

Zachwycające czajniczki! No i kot! :0

http://przystanek-klodzko.pl

tülin said...

Beautiful !
Have a nice week end
Kiss

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com