Monday, July 16, 2018

Rosyjskie naparstkowe wydawnictwo

Chciałam się wreszcie pochwalić niezwykłą publikacją, która dołączyła do innych moich książek o naparstkowej tematyce. Dzięki internetowym znajomościom, zdobyłam wyjątkowe opracowanie przygotowane przez rosyjski Клуб Коллекционеров Напёрстков (Klub Kolekcjonerów Naparstków).


Jest to pierwsza część planowanej serii książek poświęconej TCC, czyli Thimble Collectors Club. Teraz "tylko" pozostaje przypomnieć sobie rosyjski alfabet. Pewnie będę studiować całość ze trzy lata, ale jaką mam motywację!


Imponujące jest, że grupa kolekcjonerów z sąsiedniego kraju samodzielnie opracowała taki zeszyt. Książka jest bardzo ładnie wydana. Wydruk przygotowano na śliskim papierze. Elegancko rozplanowano treści i zdjęcia. Okładkę zdobią delikatne kwiatowe ornamenty. Naprawdę miło wziąć do ręki to dzieło rosyjskiego Klubu Kolekcjonerów Naparstków.


W prezencie otrzymałam uroczy kalendarzyk na 2018 rok, który dołączy do moich kolekcjonerskich gadżetów.


A jak tam u Was? Zaglądacie do tego typu wydawnictw? Macie jakieś na swoich półkach?

Zachęcam gorąco do odwiedzenia sekcji Książki na stronie mojej kolekcji. Możecie tam zerknąć jak prezentują się w środku publikacje, które udało mi się zgromadzić, również ta najnowsza. Zapraszam do zwiedzania i komentowania.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

7 comments:

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Desconhecia estas publicações sobre dedais, é muito interessante.
Um abraço e boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

Elisabete said...

Nie znałem książek poświęconych naparstkom. Jest bardzo dobry. Poszedłem odwiedzić jego stronę, która była w linku. Dziękuję za udostępnienie. Pocałunki

haftRenArt said...

Ciekawa publikacja ,na pewno dużo się dowiesz i z nami się podzielisz :-).

Ирина(Ирика) said...

Ооооо,надо же!!!Поздравляю!!!
Это должно быть очень интересно-каталог напёрстков.
У меня была задумка,делать каталог своих напёрстков и рядом писать,где приобретён или кем подарен, и цену, и страну.

Unknown said...

Zatem czekamy aż ją przeczytasz i nam opowiesz, czego się dowiedziałaś :)

Pumukymanualidades said...

Desconocía estas publicaciones pero creo que en España no lo hay, de todas formas preguntare.....es muy interesante.
Felicidades por conseguirlo.
Besos

Anek73 said...

Nie spotkałam się do tej pory z żadną książką o naparstkach :)

https://przystanek-klodzko.pl/

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com