Saturday, February 16, 2019

Nowe wzory rosyjskich emaliowanych naparstków i prezenty niespodzianki

Dzięki uprzejmości Mamy jednej z Koleżanek kolekcjonerek, do Polski trafiła wielka paczka emaliowanych naparstków. Są to jedne z tych typowo kolekcjonerskich okazów. Przede wszystkim dlatego, że są duże i ciężkie - to bardziej figurki niż naparstki. Ich zdobienie określiłabym jako kiczowate - połyskująca emalia i błyszczące kryształki. Przyznam, że nie jest to moja estetyka, ale na pewno mogą się podobać. Trzeba przyznać, że są bardzo ładnie, precyzyjnie wykonane.


Wybrałam dla siebie zestaw trzech mądrych małp oraz bajkową żabę w koronie. Wszystkie moje emaliowane cudeńka możecie obejrzeć na stronie kolekcji w zakładce Rosja. Jak tam u Was z tego typu okazami? Macie je u siebie? Podobają Wam się czy raczej nie, ale traktujecie je jako obowiązkową oryginalną pozycję w zbiorze?


Muszę się jeszcze koniecznie pochwalić, żeby nie pozwalać na niespodziankowe zaległości, prezentami, które trafiły do mnie od bliższych i dalszych Znajomych. Od Ani i Piotra dostałam egzemplarz wykonany z syntetycznej żywicy, po którego wierzchu dryfuje maleńki stateczek.


Dwa amerykańskie naparstki podarowała Koleżanka Męża z pracy, Marzena. Szczególnie zainteresował mnie ten z napisem "Gator Park". Po raz kolejny, dzięki mojej pasji, dowiedziałam się czegoś ciekawego. Gator Park mieści się na terenie Parku Narodowego Everglades na Florydzie. Jest to niesamowite miejsce, gdzie można odbyć podróż szlakiem dzikich gadów. Trochę zazdroszczę, bo ponoć można takiego zwierzaka nawet dotknąć.

Jak zawsze bardzo, bardzo dziękuję za pamięć i wyjątkowe okazy! Można je obejrzeć z bliska na stronie mojej kolekcji naparstków, w zakładach: Hiszpania oraz Stany Zjednoczone.

http://naparstek.com.pl
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

7 comments:

cornelka2 said...

Zaba wymiata super jest ale podarowane naparstki cudowne lubie takie pozdrawiam

Elisabete said...

Beautiful and originals!
Have a good sunday.

Pumukymanualidades said...

Preciosos ejemplares
Besos

Jadwiga Król said...

Też mam te małpki i tą żabę.Rzeczywiście są ciężkie ale też piękne!!Pozdrawiam

Ирина(Ирика) said...

Лягушки какие интересные!!!Целый комплект!!!
И с короной тоже хороша!!!

Amélia said...

Fantásticos e originais dedais.
Bjs

xgalaktyka said...

Zazdroszczę Ci ogromnie tych wszystkich naparstkowych wspaniałości:) Czasem nie chce mi się uwierzyć, że można w jedym małym naparstku zmieścić tyle form i wzorów:)
Uściski
K.

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com