Friday, July 26, 2019

Malowane serie wytwórni Francesca

Dzisiaj zaprezentuję dwie nowe "głowy" i zaproszę Was serdecznie na stronę mojej kolekcji do sekcji serie.

Wszystko to za sprawą nowych naparstków wytwórni Francesca, znanej z kilku zestawów malowanych głów. Tym razem przylecieli do mnie bohaterowie serii "Literary Characters" (Bohaterowie Literaccy): Antony i Cleopatra.


Nowe okazy zmotywowały mnie do przejrzenia tego, co już mam w swoim zbiorze i okazało się, że posiadam także elementy innych serii. Dlatego właśnie zapraszam Was do odwiedzenia zakładki Francesca w sekcji Serie naparstków - Serie wytwórni, gdzie zobaczycie wszystkie zestawy tej fabryki, z których posiadam już chociaż jeden naparstek. Wszystko przygotowałam dzięki informacjom ze strony Sue. Sue, jesteś Wielka!

Jak zawsze jestem ciekawa Waszych opinii. Zbieracie takie nietypowe naparstki? Próbujecie zgromadzić egzemplarze z danej serii?

*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

7 comments:

Ирина(Ирика) said...

Какие интересные напёрстки!!!

Pumukymanualidades said...

Muy bonitos
Besos

Anna said...

Wow! Jakie przepiękne te głowy!
Właśnie porządkuję moje naparstki i okazuje się że pojawiają się serie :)
Biegnę pooglądać Twoje. Pozdrawiam

cornelka2 said...

Jestem pelna podziwu Twoich kolekcji .A te glowy wszystkie cudowne pozdrawiam

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Espectaculares estes dedais, gostei bastante e aproveito para desejar um bom fim-de-semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
Livros-Autografados

Claudia said...

Hola Agnieszka!! Están muy lindos y originales esos dedales. Tienes una fabulosa colección. Felicitaciones!!

strelicja said...

Jak na głowy, to całkiem przyjemne ;)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com