Saturday, November 02, 2019

Kamienne ptaszki

Po ostatnim wpisie o ręcznie malowanych naparstkach Royal Worcester, między innymi z ptasimi wzorami, dzisiaj chciałabym Wam pokazać ptaszki w innym wydaniu. Dwa nietypowe okazy, wykonane z tygrysiego oka i kamienia słonecznego, zaklasyfikowałam, podobnie jak inne kamienne zwierzaki, jako produkty chińskie.


Naparstki znajdziecie na stronie kolekcji w zakładce Chiny. Jak Wam się podobają? Lubicie takie naparstki - nie-naparstki? Mi bardzo przypadły do gustu. Zawsze można wykorzystać je do "kukiełkowej" inscenizacji. Musiałam je mieć przede wszystkim dlatego, że jeszcze na mojej kolekcjonerskiej drodze takowych nie spotkałam i wydały mi się niezwykle oryginalne.

http://naparstek.com.pl/
*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

8 comments:

Elisabete said...

Wonderful!

cornelka2 said...

Oj matenko ale one sa cudne .Gratuluje nabytku pozdrawiam serdecznie

Pumukymanualidades said...

Son preciosos estos dedales de piedra.
Buen fin de semana
Besos

Ирина(Ирика) said...

Какие хорошенькие!!!
Глазки как настоящие!Супер!)

Ulencja said...

Są niesamowite...Pozdrawiam pa...

Francisco Manuel Carrajola Oliveira said...

Muito bonitos estes dedais e aproveito para desejar uma boa semana.

Andarilhar
Dedais de Francisco e Idalisa
O prazer dos livros

Jadwiga Król said...

Przepiękne są te naparstki:)Pozdrawiam

strelicja said...

Śliczne :)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com