Tuesday, March 01, 2011

Ale lale

Nie mam ostatnio kompletnie czasu. Dokładam wszelkich starań, żeby moje pasje wszelakie nie ucierpiały na życiowych zmianach. Ehh, nie potrafię sobie żadnej z nich odmówić, ale niestety nie mam  już tyle czasu na każdą z osobna.

Kolekcja - pomimo rozlicznych perturbacji - nieustannie się rozrasta, postanowiłam spróbować wrócić do regularniejszego tutaj pisania i pokazywania przynajmniej nowości. Zawsze pamiętam także o aktualizowaniu licznika po prawej stronie, także możecie śledzić postępy.

Drewnianych ślicznotek nigdy dosyć! Poniżej cztery nowe matrioszki w kolekcji.





http://naparstek.com.pl/

*  *  *
Zdjęcia, wykorzystane w tym artykule są moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów ani zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

4 comments:

Beatriz said...

Very beatifull!!

Elisabete said...

I like yours news thimbles! Grettings!

LimogesBoxCollector said...

These thimbles are really cute - the variety of colors adds a greater charm.

strelicja said...

Właśnie dziś dokupiłam sobie na wrocławskim kiermaszu 2 kolejne rosyjskie, drewniane lale :)
Tak jakoś bardzo mi się podobają :)

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com