Sunday, November 11, 2012

Pamiątka z Krakowa i nowe propozycje do wymiany

Przy okazji ostatniej, służbowej wizyty w Krakowie nie udało mi się upolować pamiątkowego naparstka. Jakże mi było miło, gdy po kilkudniowym, świątecznym wolnym w taki ceramiczny egzemplarz wyposażyła mnie Ania. Dołącza dumnie jako 1186 okaz mojej kolekcji. Jeszcze raz dziękuję, że pamiętaliście :)


Uzupełniłam zakładkę, w której możecie znaleźć naparstki na wymianę. Zapraszam do odwiedzania :)

http://naparstek.com.pl/

*  *  *
Zdjęcie, wykorzystane w tym artykule jest moją własnością.
Proszę o niewykorzystywanie tekstów i zdjęć bez mojej zgody.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę o kontakt drogą elektroniczną.

0 comments:

Post a Comment

Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądasz i zostawiasz kilka słów od siebie.
It's nice to see you return and leave your comments.

Related Posts with Thumbnails
 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com